به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن سعیدی گلپایگانی روز دوشنبه در نشست اعضای ستاد بزرگداشت چهلمین سلگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ایران برآیندی از نهضت سرخ عاشورا و قیام خونین کربلا است و بی تردید علل و عوامل به وجود آمدن نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی ریشه در قیام کربلا داشته و امروز نیز با اقتدار به روند رو به رشد خود ادامه می دهد.
وی ادامه داد: نهضت عاشورا الگوی همه ملت‌های آزاده جهان بعد از وقوع آن بوده و بر این اساس تبیین پیام ها و آموزه های حیات بخش این حرکت تاریخ ساز باید مورد توجه قرار داشته باشد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به عنوان پرچمدار مبارزه با استکبار محسوب می شود خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده ملت‌هایی که می‌خواستند از زیر سلطه استکبار آزادشوند بر اساس الگوگیری از قیام عاشورا و پیام های نهضت انقلاب اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی ایستاده و به پیروزی رسیده اند.
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی گلپایگانی افزود: امروز دشمنان در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حربه‌ها و توطئه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند که ملت و مسئولان باید با بصیرت و آگاهی و تعامل و با بهره‌گیری از شاخص‌های واقعه عاشورا، نهضت انقلاب اسلامی را ادامه و در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی کنند.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان ایلام از اردیبهشت ماه گذشته کار خود را آغاز کرده گفت:در تمامی مناسبت های انقلابی طول سال باید نمودی از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته باشد و فقط منحصر به دهه فجر نیست.
حجت الاسلام علی چراغی پور افزود:16 کارگروه تخصصی در سطح استان فعالیت های خود را جهت برگزاری جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تشکیل شده است.
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.