فهد کمالوندی روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دهلران گفت:این اعتبار از تفاهم نامه های دوجانبه می باشد که بین دستگاه های عضو و متناسب با حوزه فعالیت آنها توزیع می شود.
وی سهم آموزش و پرورش را بالغ بر 10میلیارد و 640میلیون ریال اعلام کردو افزود:این اعتبار برای 10 برنامه با رویکردآموزشی و حل مهارت دریافت می کند و تا کنون 2میلیارد و 600میلیون ریال را ستاد مواد مخدر استان به حساب آموزش و پرورش واریز کرده است.
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان سهم دانشگاه علوم پزشکی را هم 12میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: سهم بهزیستی 800میلیون ریال و سهم ورزش و جوانان نیز 380میلیون ریال می باشد.
کمالوندی با اشاره به اینکه سال گذشته 103هزار نفر آموزش های پیشگیری از اعتیاد در استان فرا گرفته اند افزود: سال گذشته با تسهیلات 30میلیارد ریالی زمینه اشتغال برای 225 نفر از بهبود یافتگان فراهم شد ضمن اینکه در شش ماهه اول سال جاری نیز زمینه اشتغال برای 34 نفر از بهوبد یافتگان فراهم شده است.
فرماندار دهلران هم گفت: مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید اجرایی و زمینه پیشگیری و کاهش آسیب ها را فراهم واعضا نسبت به اجرایی کردن مصوبات در حوزه کاری خود اقدام کنند.
سید حسینعلی موسوی گفت: در شش ماهه اول سال جاری 8سازمان مردم نهاد در جهت برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای 600نفر در شهرستان 93میلیون ریال اعتبار دریافت کرده اند.
وی در حوزه اشتغال نیز گفت: در شش ماهه اول سال جاری برای اشتغال 5نفر از بهبود یافتگان از دام اعتیاد در این شهرستان 500میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد.
7175/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.