علی اصغر کاظمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طول مسیر روستای چشمه چاهی به سفید خانی 10 کیلومتر است که با احداث این جاده مسیر شهرستان سیروان به مرکز استان کوتاه تر و ایمن تر شده و از ترافیک تقاطع همسطح سه راهی کارزان کاسته خواهد شد.
وی از اجرای مناقصه این محور (چشمه چاهی - چشمه سفید) در آینده نزدیک خبر داد و افزود: افزایش رفاه مردم در جاده‌ها ، کاهش تصادفات و تردد آسان تر مردم همواره یکی از دغدغه های اصلی ما به شمار رفته که تلاش این اداره کل این است تا با توسعه راه های روستایی این دغدغه ها را به حداقل برساند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای مناقصه عملیات اجرایی محور روستایی سرتنگ - هلسم نیز خبر داد و یادآور شد: با مشخص شدن پیمانکار این پروژه عملیات اجرایی آن از سمت شهرستان سیروان آغاز خواهد شد.
کاظمی از پیشرفت 50 درصدی این محور (سرتنگ - هلسم) از طرف شهرستان چرداول خبر داد و اضافه کرد: ساخت این پروژه باعث بهبود کیفیت رفت و آمد، کاهش تصادفات و کاهش 20 کیلومتری زمان سفر بین 2 شهرستان چرداول و سیروان می شود.
به گزارش ایرنا، شهرستان سیروان به مرکزیت لومار دارای یک شهر، 2 بخش، چهار دهستان و 58 روستاست و در فاصله 65 کیلومتری شهر ایلام قرار دارد.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.