به گزارش ایرنا، سرهنگ علی مهری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی این پلیس موفق شدند تعداد پنج هزار و 412 عدد پوشک و دستمال مرطوب به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال را در یکی از انبارهای غیرمجاز شهر ایلام را کشف و ضبط کنند.
وی ادامه داد: در این زمینه پرونده ای تشکیل، انبار موصوف پلمپ و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

** کشف لاستیک 196 حلقه لاستیک احتکار شده خودرو در ایلام
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از کشف مقدار 196 حلقه لاستیک خودرو احتکار شده در یکی از انبارهای سطح شهر ایلام خبر داد و گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی این پلیس با توجه به افزایش و نابسامانی قیمت کالاها در بازار موفق شدند تعداد 196 حلقه لاستیک خودروی سبک و سنگین احتکار شده در یکی از انبارهای سطح شهر ایلام را کشف و ضبط کنند.
وی ادامه داد: رزش کالاهای ضبط شده حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال بوده که انبار ذکر شده پلمپ و متهم نیز تحویل مراجع قضایی شد.

*کشف انبار نوشت افزار پنج میلیاردی احتکار شده در ایلام
سرهنگ مهری همچنین از کشف پنج میلیارد ریال انواع نوشت افزار احتکار شده در یکی از انبارهای سطح شهر ایلام خبر داد و گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی این پلیس موفق شدند مقادیری لوازم التحریری به ارزش پنج میلیارد ریال را در یکی از انبارهای غیرمجاز شهر ایلام کشف کنند.
وی ادامه داد: در این زمینه پرونده ای تشکیل ، انبار موصوف پلمب و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.