به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر یکشنبه در جلسه تنظیم بازار استان اظهار داشت: برای کنترل قیمت مرغ باید نسبت به حذف دلالان و عرضه مستقیم مرغ با ارائه آن در مراکزی که شهرداری در اختیار صنعت، معدن و تجارت قرار می دهد، اقدام کرد تا تهیه مرغ بطور مستقیم در دسترس مردم قرار گیرد.
وی ادامه داد: بایستی در جهت عرض مستقیم مرغ از تولید به مصرف توسط اتحادیه مرغداران، صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی برنامه ریزی کرد و دست دلالان را در این زمینه کوتاه کرد.
رئیس کارگروه تنظیم بازار استان ایلام با بیان اینکه تاکنون همکاری لازم با اتحادیه مرغداران صورت گرفته، تاکید کرد: برای رفع مشکلات این اتحادیه پیگیری ها و مذاکرات فشرده ای با مسئولین کشوری و سیستم بانکی انجام شد و حمایت لازم از آنان صورت گرفته است.
سلیمانی دشتکی با بیان اینکه دشمنان در پی ضربه زدن به انقلاب و تجزیه کشور هستند، عنوان کرد: دشمنان با فشار بر مردم به دنبال فروپاشی کشور هستند تا با تقسیم ایران به کشورهای کوچک، آن را تحت سیطره خود درآورند.
وی تاکید کرد: در این شرایط باید دست در دست هم و با ایستادگی از این شرایط عبور کنیم زیرا موقعیت امروز ما اصلا بدتر از دوران جنگ نیست چرا که آن دوران در ابتدای مسیر بودیم اما اکنون شرایط فرق کرده است.
استاندار ایلام مردم ایران را دارای آستانه تحمل بالایی معرفی و اعلام کرد: التهابات بازار در حال فرو نشستن است و پیش بینی ها این است که در نهایت تا 2 ماه آینده بازار به آرامش خواهد رسید.

* افزایش 73 درصدی پرونده های تخلف در بازار ایلام
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام نیز در این جلسه از افزایش 73 درصدی پرونده های تخلفات بازار استان خبر داد و گفت: طی سال جاری توسط بازرسی های صورت گرفته، یک هزار و 695 پرونده تخلف در بازار تشکیل شده است.
یارالله نصیری عنوان کرد: میزان گشت های سازمان صنعت و تجارت استان نیز طی سال جاری به نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش یافته است.
وی افزود: در مجموع واحدهای صنفی متخلف 17.5 میلیارد تومان جریمه شده اند که نسبت به سال گذشته شاهد رشد 43 درصدی در بحث جریمه مالی واحدهای متخلف بوده ایم.
وی افزود: با همکاری مجامع امور صنفی، تخلفات صنوف به صورت محسوس و نامحسوس رصد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در امور صنفی به صورت فوری به تخلفات رسیدگی می‌شود.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.