حشمت غلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این اعتبار در زمینه اشتغالزایی، مسکن، تامین جهیزیه و تهیه سبد غذایی خانوارها هزینه شده است.
وی با اشاره به هزینه 6 میلیارد و 200 میلیون ریالی حوزه توانبخشی در راستای هزینه موردی، درمان، خرید وسایل توانبخشی، یارانه مراکز نگهداری معلولان و کمک هزینه تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان افزود: در حوزه پیشگیری از معلولیت ها و غربالگری شنوایی نوزادان و غربالگری بینایی و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آموزشی، مدارس محلات شهری و روستایی و محیط های نظامی 23 هزار نفر از این خدمات بهره مند و در این حوزه نیز 410 میلیون ریال هزینه شد.
رئیس بهزیستی دهلران به تجهیز مجتمع رفاهی میمه و زرین آباد و تشکیل موسسات توانبخشی و کلینیک های مددکاری اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد چهار موسسه جدید در جهت ایجاد اشتغال و در دسترس قرار گرفتن خدمات از دیگر اقدامات بهزیستی شهرستان در 6 ماهه اول سال جاری است.
شهرستان دهلران در 228 کیلومتری ایلام بر اساس آخرین سرشماری انجام شده در سال 95 بیش از 65 هزار نفر جمعیت داشته که 41 هزار نفر از این تعداد در نقاط شهری و 24 هزار نفر در مناطق روستایی ساکن هستند که از این تعداد بیش از 2 هزار نفر زیر پوشش خدمات بهزیستی هستند/
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.