به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در مرکز نظارت همگانی 197 که به صورت ویدئو کنفرانس با شهروندان استان ایلام و خراسان رضوی سخن می گفت، در پاسخ به پرسش شهروندی از ایلام درباره کولبری افزود: این مهم تا حدی که در چارچوب قوانین و مقررات است، مورد تأیید ناجاست اما از منظر دیگر باید به کسانی که دنبال سوء استفاده از این گونه مسائل هستند بگویم مأموران پلیس اجازه سودجویی و سوء استفاده را به آنان نخواهند داد.
وی در پاسخ به پرسش یکی از شهروندان ایلامی درباره مراسم اربعین اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی از فرماندهی نیروی انتظامی می خواهم نسبت به وضعیت ترافیکی و هوشمندسازی مدیریت ترافیک استان ایلام توجه بیشتری از خود نشان دهد.
سردار اشتری خاطر نشان کرد: با لطف و هماهنگی و همراهی مردم عزیز ایلام با فرزندان خود در نیروی انتظامی و سختکوشی همکارانم در ایجاد نظم و امنیت هم اکنون وضعیت بسیار مطلوبی در این استان حاکم است.
وی درباره تقویت زیرساخت های جاده ای عنوان کرد: استان ایلام همواره جزء اولویت های اساسی نیروی انتظامی است و با توجه به اینکه همزمان با راهپیمایی بزرگ اربعین بخش اعظمی از زوار از مرزهای این استان تردد می کنند توجه به محورهای مواصلاتی و جاده ای این استان از اولویت های ناجاست.
اشتری اضافه کرد: اقداماتی در خصوص تقویت زیرساخت ها توسط مسئولان مربوطه انجام شده و در بخشی که مربوط به نیروی انتظامی است پلیس بیش از 80 درصد از تعهدات خود را انجام داده و بقیه را در زمان مقرر دنبال و اجرایی می کند.
سردار اشتری تأکید کرد: تقویت نیروهای انتظامی و مرزبانی استان ایلام در دستور کار است و به جد دنبال آن هستیم.
فرمانده نیروی انتظامی در خصوص هوشمندسازی تجهیزات پلیس نیز بیان کرد: بهره برداری از تجهیزات نوین در کنار فناوری های روز رویکرد پلیس است و در این رابطه جاده های استان ایلام را به دوربین ها، مجهز کرده ایم و در صددیم این اقدامات را تداوم بخشیم.
فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان در پاسخ به سوال شهروند ایلامی در خصوص فعالیت بازارچه های مرزی این استان گفت: هر گونه فعالیت بازارچه های مرزی دارای دستورالعمل، ضوابط و مقررات خاص خود هستند.
**30 میلیون نفر با ناجا تماس گرفتند
فرمانده نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران گفت: 30 میلیون نفر از هموطنان ما سال گذشته با سامانه های مختلف نیروی انتظامی بنا به نوع کار و مشکلات خویش تماس گرفتند.
سردار اشتری افزود: بر اساس آمار و اطلاعات موجود تعداد تماس گیرندگان با سامانه های مختلف ناجا در سال گذشته در مقایسه با سال 95 10 درصد رشد داشته که این مهم نشانه عملکرد خوب پلیس در پاسخگویی و رضایت مردم است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به استخراج آمار و اطلاعات، از ابتدای سال جاری تاکنون 600 هزار نفر از هموطنان برای حل مشکلات خود با سامانه 197 تماس گرفته اند.
فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: در مجموع 8.5 درصد آمار انتقادات و شکایات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است اما در مقابل 10.2 درصد آمار تشویق و قدردانی از ناجا افزایش یافته که این موضوع نشانگر اعتماد هر چه بیشتر مردم به نیروی انتظامی است.
** نیروی انتظامی در ساختمان شیشه ای
فرمانده نیروی انتظامی گفت: ماموریت نیروی انتظامی به گونه ای به انجام می رسد که کارکنان آن خود را در ساختمان شیشه ای و رو در روی مردم می بینند و بر همین اساس شفاف عمل می کنند.
وی خاطر نشان کرد: آمار و ارقام اعلام شده نشانه قدردانی و شناخت هرچه بیشتر مردم از نیروی انتظامی است زیرا اعتماد مردم بزرگترین سرمایه ما است که به آن افتخار می کنیم.
6932/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.