به گزارش خبرنگار ایرنا، ایوب درویشی روز چهارشنبه در نشست کمیته رونق تولید نفت و گاز و پتروشیمی اظهار داشت: استفاده از مزیت نفت ، گاز و پتروشیمی یکی از پیشران های توسعه استان است که باید طرح های مهمی در بخش صنایع تبدیلی و پایین دستی آن اجرا شود.
وی افزود: وجود منابع نفت و گاز و تامین خوراک، متخصص و لزوم تکمیل زنجیره و ایجاد ثروت و ایجاد اشتغال می تواند رونق اقتصادی استان را در پی داشته باشد.
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: عزم استاندار ایجاد هم افزایی بین دستگاه ها با صدور مجوز بی نام در بخش های مختلف و حذف بروکراسی اداری برای تسهیل در امر ایجاد اشتغال است.
درویشی یادآور شد: برای ایجاد صنایع پایین دستی و استفاده از مزیت نفت و گاز و پتروشیمی باید نیروی ماهر و متخصص تربیت شود تا در صورت اجرای طرح ها با مشکل اشتغال آنان مواجه نشویم.
وی اضافه کرد: از آنجاییکه سهم اول تسهیلات اشتغال روستایی جذب شده است، باید برنامه ریزی مناسبی برای جذب سهم دوم این تسهیلات با اولویت طرح های کارآمد داشته باشیم.
معاون اقتصادی استاندار ایلام ادامه داد: طرح ایجاد شهرک تخصصی پتروشمی باید به صورت یک مجوز بی نام توسط صنعت و معدن صادر شود تا در روند امر سرمایه گذاری در این بخس تسریع شود.
به گزارش ایرنا، در این نشست مصوب شد شرکت پتروشیمی و گاز ایلام نسبت به معرفی طرح های قابل سرمایه گذاری در این حوزه ها برای صدور مجوز بی نام به منظور ترغیب سرمایه گذاران اقدام کنند.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.