حجت عبدالی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال تاکنون 10 میلیارد ریال تسهیلات برای 40 طرح اشتغالزایی در این شهرستان پرداخت شده است که این میزان تسهیلات در زمینه های تولیدی، کشاورزی، صنعتی و صنایع دستی و با اولویت تولید پرداخت شده و زمینه اشتغال پایدار حدود 80 نفر را فراهم آورده که بیشتر پرداختی ها به طبقه محروم صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: تسهیلات پرداختی از سوی صندوق کارآفرینی امید به ترتیب کشاورزی 25 فقره، تولید 12 و سه مورد نیز در بخش صنایع دستی بوده که با نرخ سود چهار درصد و بازپرداخت 36، 48 و 60 ماهه به متقاضیان واگذار شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید پرداخت تسهیلات مناسب با کمترین سود برای جوانان و بویژه در مناطق روستایی را از اولویت های این صندوق برشمرد و یادآور شد: حمایت از مشاغل روستایی و تولیدات روستائیان از رویکردهای مهم دولت تدبیر و امید در صندوق کارآفرینی امید است.
عبدالی اضافه کرد: این رویکرد موجب جلب مشارکت های مردمی ، ایجاد اشتغال پایدار و ساماندهی تولید در مناطق کمتر توسعه یافته و توانمند سازی خانواده ها می شود و طرح های روستایی توجیه پذیر و دارای مزیت شغلی پایدار می توانند از تسهیلات صندوق بهره مند شوند.
وی اظهارد اشت: صندوق کارآفرینی امید در دولت تدبیر و امید بعنوان متولی پرداخت تسهیلات اشتغال خدمات چشمگیری در چرداول ارایه داده که با توجه به ظرفیت های این شهرستان در زمینه های گردشگری، تولیدی، کشاورزی و صنایع دستی و تشویق جوانان و فارغ التحصیلان در این حوزه ها می توان فرصت طلایی برای اشتغال فراهم کرد.
عبدالی گفت: هدف مهم صندوق کارآفرینی امید اشتغال پایدار بویژه در روستاهاست و با توجه به اختصاص اعتبارات خوب توسط صندوق توسعه ملی
و مدیران استان و شهرستان شاهد رشد و شکوفایی مشاغل روستایی و کاهش مهاجرت به شهرها و رونق مشاغل بومی و محلی هستیم.
شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد.
7176/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.