به گزارش ایرنا، سرهنگ جمال شاکرمی در نشستی خبری اظهار داشت: بسیجیان گردان های امام علی (ع)، امام حسین (ع)، الزهرا (س) و کوثر د سراسر استان ایلام در بخش نخست این رزمایش شرکت دارند.
وی توضیح داد: در مرحله نخست رزمایش نمایش اقتدار بسیجیان مشارکت کننده در این برنامه ابتدا در مرکز شهر تجمع یافته و سپس در اردوگاه های از پیش تعیین شده که در خارج از محدوده شهر استقرار یافته به مدت یک شبانه روز اسکان می یابند.
شاکرمی هدف از تجمع در مرکز شهر را نشان دادن اقتدار، هیمنه و عظمت بسیج به استکبار جهانی و حامیان داخلی آنها برشمرد و یادآور شد: در این تجمع و رزمایش به جای ادوات جنگی از بیرق و پرچم های عاشورایی که نماد ایستادگی و شهادت طلبی است استفاده می شود.
وی افزود: بخش دوم رزمایش حضور 240 نفر از گروه های جهادی و درمانی در مناطق محروم استان ایلام و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، عمرانی، آموزشی، خدماتی به مردم ساکن در حاشیه شهرها و مناطق روستایی است.
وی بخش سوم و اصلی رزمایش را همایش بزرگ اقتدار عاشورایی عنوان کرد و گفت: این رزمایش با حضور 20 هزار نفر از اقشار مختلف بسیجیان استان ایلام به صورت سازمان یافته در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.
شاکرمی وجود بسیج را یک ظرفیت بی بدیل برای کشور دانست و تاکید کرد: بسیج عاملی برای عبور از بحران است و با توجه به وضعیت کنونی کشور و هجمه های روانی دشمنان و نیز در آستانه چهل سالگی انقلاب، نشان دادن اقتدار بسیج می تواند تضعیف کننده مواضع خصمانه دشمنان باشد.
از 31 شهریور تا هفت مهرماه هر سال به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.