به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در جمع کارکنان استانداری ایلام تاکید کرد: مدیران باید برای جذب منابع با وزارتخانه ارتباط برقرار کنند مدیر دستگاه خود را تبدیل به ربات نکند، مدیر باید تدبیر داشته باشد و راهکار ارایه کند و در بخشنامه ها به دنبال پیگیری مشکلات مردم باشند.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی کشور باید به بهترین نحو در خدمت مردم و گره گشای مشکلات آنان باشیم، نباید با بروکراسی به نارضایتی مردم دامن بزنیم.
وی در خصوص تصویب منطقه آزاد تجاری و صنعتی مهران نیز گفت: منطقه آزاد از سال 94 پیگیری شده که خوشبختانه با حضور هشت استاندار که لایحه منطقه آزاد در مجلس شورای اسلامی داشتند و تقسیم کاری که صورت گرفت این امر محقق شد.
وی به پیگیری مکرر از طریق نماینده ها، کمیسیون اقتصادی و رییس مجلس و پیگیری از طریق اعضای فراکسیون های مختلف مجلس مانند آقای تاجگردان، کواکبیان، نمایندگان تهران و اصفهان و ... شدیم تا این لایحه تصویب شد.
وی در ادامه به توسعه راه های استان ایلام اشاره کرد و گفت: بزرگراه مهران- دهلران - اندیمشک با تلاش زیاد و کسب مجوز ماده 56 از دولت توانسته به بخش خصوصی واگذار شود و بانک ملی به عنوان بانک عامل انتخاب شده است.
سلیمانی دشتکی افزود: تحرک زیادی در جاده مهران و مسیر اربعین ایجاد شده است و وضعیت این جاده تا ایام اربعین بسیار مناسب می شود.
وی اظهار داشت: تونل کبیرکوه بیش از 12 سال است که فعالیت عمرانی آن تداوم داشته که با تاکید زیاد و اختصاص اعتبار مناسب قرار شده که تا پایان سال باز شود.
استاندار ایلام تاکید کرد: در ایام اربعین اگر اداره ای یک ریال از کارمند بزند و خرج موکب کند من پنج ریال از اعتبار آن دستگاه کم می کنم نوکر امام حسین هستیم اما باید زیرساخت ها را آماده کنیم.
وی افزود: موکب ها باید در بیابان و مسیر تردد زائران زده شود و در کنار مغازه ها نباشد، همه چیز به مردم و بخش خصوصی واگذار شود.
وی همچنین به اجرای 20 درصد مناطق جنگی اشاره کرد و گفت: منبعی برای مناطق جنگ زده فعلا اختصاص داده نشده اگر اعتبار باشد این قانون انجام می گیرد.
وی تاکید کرد: شرایط مملکت ما به خاطر اهداف نظام شرایط سختی است، جنگ روانی، تریبون هایی که تیشه به ریشه نظام می زنند و مشکلات موجود فشار را به مردم زیاد کرده، همه باید کمک کنیم بروکراسی اداری بشکنیم، رونق و اشتغال ایجاد شود و به سلامت از این شرایط سخت عبور کنیم.
وی در ادامه فعالیت میز خدمت در ادارات و انجام امورات مردم را مثبت ارزیابی کرد و از مدیران خواست که در تامین رفاهیات کارمندان تنگ نظر نباشند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار استاندار ایلام با کارمندان استانداری به مناسبت هفته دولت برگزار شد.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.