فرمانده انتظامی البرز گفت: مها، سامانه اطلاع‌رسانی و اعلام خطر آنلاین و هوشمندی است که 24 ساعته هر نوع تهدید را زمان حضور یا عدم حضور مالک به مرکز هشدار الکترونیک اعلام می‌کند.

به‌ گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه افتتاحیه طرح "مها" که با حضور مدیرعامل فن آوری و ارتباطات بنیاد تعاون ناجا و جمعی از مسئولان استانی و انتظامی در استان البرز انجام شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا قلب‌ کشور در حال خدمت‌رسانی است و همواره دنبال تامین امنیت و آرامش برای اقشار مختلف جامعه است.

وی ادامه داد: بدون‌شک هیچ دستگاهی به اندازه نیروی انتظامی تنوع و تعدد خدمت ندارد چراکه بیش از 700 ماموریت برای این نیرو تعریف شده که ناجا در حال اجرای این ماموریت‌ها است.

رییس پلیس البرز توضیح داد:‌ اساس‌ کار نیروی انتظامی ایجاد امنیت از بدو تولد تا زمان مرگ تک تک مردم در اقصی نقاط کشور است.

سردار محمدیان افزود: مها، سامانه اطلاع‌رسانی و اعلام خطر آنلاین و هوشمندی است که به‌صورت 24 ساعته به کمک حسگرهای حرکتی، لرزشی و هر نوع تهدید از جمله سرقت، زورگیری و غیره را در زمان حضور یا عدم حضور مالک به مرکز هشدار الکترونیک اعلام می‌کند.

وی ادامه داد: مها به محض دریافت هشدار الکترونیکی، صحت آن را احراز و در کسری از ثانیه به مالک و مبادی امدادی از جمله پلیس اطلاع رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.