معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بر لزوم تبیین دستاوردهای اقتصادی انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، عبادالله کامکار در اولین کارگروه اقتصادی ویژه چهلمین ستاد بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مقطع حساس کنونی، بیان کارآمدی اقتصادی در استان و بیان راهبردها که مستلزم برنامه ریزی جامع و فراگیر با همکاری همه مردم، نهادها و ارگان هاست.

وی افزود: اهمیت پرداختن به موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی به خصوص اقتصادی با فاصله گرفتن از زمان پیروزی انقلاب بیشتر می‌شود.

کامکار با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود، افزود: در هفته دولت و گرامیداشت چهل سالگی انقلاب باید بتوانیم بخوبی دستاوردهای این سرزمین را تبیین و تشریح کنیم و تلاش مضاعف برای حل دغدغه‌های مردم را در راس امور قرار دهیم.

کامکار تصریح کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه تولید، تثبیت و گسترش صنایع اقتصادمحور که در اجماع نهادهای فعال سازندگی، ارگان‌ها و وزارتخانه ها و همراهی بخش های خصوصی تحصیل شده و به ثمر نشسته است، مهم ترین محورهای کارگروه اقتصادی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی اتقلاب است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تصریح کرد: بیشترین تمرکز دولت بر ترمیم حوزه های اقتصادی است و در هفته دولت و گرامیداشت چهل سالگی انقلاب باید بتوانیم به خوبی دستاوردهای این سرزمین را تبیین و تشریح کنیم و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش مضاعف برای حل دغدغه های مردم را در راس امور قرار دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.