پیمان بضاعتی پور روزیکشنبه اظهارداشت: نمایشگاه گل و گیاه از چهارم تا هشتم شهریور ماه جاری از ساعت 10صبح تا 21 میزبان علاقه مندان به گل و گیاه است.
وی با اشاره به محوطه سازی نمایشگاه با کاشت گونه های گیاهی مختلف ،گفت: سال جاری در کنار تمام جنبه های نمایشگاه گل و گیاه، ورکشاپ نقاشی و ساخت مجسمه توسط هنرمند سنگ تراش در این نمایشگاه خواهیم داشت.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، نورپردازی نمایشگاه و تجهیز باغ پرندگان و اجرای برنامه هایی در خصوص مصرف بهینه آب و انرژی را از دیگر برنامه های ششمین نمایشگاه گل و گیاه عنوان کرد.
این مسئول بیان داشت: ششمین نمایشگاه گل و گیاه با حضور تولیدکنندگان گل های شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی و ملزومات مرتبط با باغبانی و گل و گیاه در باغ گل های بوستان شهید چمران کرج برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه گل و گیاه فرصتی برای ایجاد نشاط اجتماعی است، یادآور شد: نمایشگاه گل و گیاه هر ساله با حمایت اعضای شورا و مجموعه مدیریت شهری و با استقبال شهروندان کرجی مواجه است.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه برای برپایی ششمین نمایشگاه گل تمام زیرساخت ها فراهم شده است، اظهارداشت: چیدمان و طراحی گل ها در ششمین نمایشگاه گل و گیاه نسبت به دوره های گذشته منحصر به فرد خواهد بود.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.