به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: هفته دولت امسال 346 پروژه در قالب بخش خصوصی و دولتی با اعتباری بیش از 2 هزار و 195 میلیارد تومان آماده بهره برداری است.
استاندار البرز ادامه داد: این پروژه ها در حوزه های مختلف اعم از آموزشی، ورزشی، حمل و نقل، کشاورزی، صنایع، عمران شهری و روستایی، مسکن مهر و سایر بخش ها قرار دارد.
نجفی با اشاره به اینکه پروژه های هفته دولت امسال از نظر تعداد نسبت به سال گذشته 30 درصد و از نظر مبلغ 230 درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه ها بیش از 3 هزار و 465 نفر مشغول به کار می شوند که این توفیق ارزشمندی محسوب می شود و روند اشتغالزایی در البرز تا نیل به رضایتمندی مردم استان ادامه خواهد داشت.
استاندار البرز با بیان اینکه بیش از هزار 700 میلیارد تومان از پروژه ها در هفته دولت مربوط به بخش حصوصی و دولتی است، اضافه کرد: در این راستا حدود 5 پروژه با اعتباری حدود 700 میلیارد تومان با سرمایه گذاری خارجی در بخش انرژی های نو ، تولید انواع محصولات ساختمانی ، دارو و نساجی است و هزار میلیار تومان مربوط بهپروژه های بخش خصوصی داخلی است.
وی گفت: با توجه ویژه دولت دوازدهم و اهتمام مسئولان استان، چندین پروژه بزرگ راه سازی با سرعت در حال پیشرفت است.
نجفی افزود: آزادراه تهران - شمال، بزرگراه شهید همت و کمربند جنوبی در استان از جمله این پروژه ها است که ظرف یک سال اخیر با رفع موانع و پیگیری های لازم تسریع شده اند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین پروژه هایی که آرزوی دیرین مردم روستاهای چالوس و طالقان است نیز امسال با اعتباری بیش از 300 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت.
1535/7411
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.