به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید عباس مسعودی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: مهم ترین برنامه های این کانون ها شامل فعالیت های قرآنی، فرهنگی، کلاس های متنوع وجذاب آموزشی هنری مانند احکام، تفسیر قرآن کریم، مشاوره خانواده و شیوه های تقویت اعتماد به نفس است.
وی، حمایت از فعالیت ها و برنامه های این کانون ها را گامی مثبت از سوی تبلیغات اسلامی به منظور نهادینه کردن آموزه ها و شعائر دینی در البرز دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به تلاش دشمن به منظور دور کردن نسل جوان جامعه از ارزش ها و شعائر دینی، توسعه کانون های فرهنگی می تواند در مقابله با این هجمه گسترده اثر گذار است.
مسعودی گفت: مقابله با هجمه سنگین فرهنگی دشمن نیازمند عزم بلند وهمت مضاعف مسئولان است باید مجاهدانه برای نهادینه کردن آموزه های دینی در جامعه گام برداشت و غفلت از این امر صدمات غیر قابل جبرانی به پیکره فرهنگی کشور وارد می‌کند.

** ثبت مشخصات 2032 مبلغ و مبلغه در سامانه سجام
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز از ثبت مشخصات 2032 مبلغ و مبلغه در سامانه سجام توسط تبلیغات اسلامی البرز خبر داد.
وی تصریح کرد: تبلیغات اسلامی به هدف اعزام مبلغ به مناطق روستایی و شهری استان البرز اقدام به ثبت مشخصات این مبلغین در سامانه سجام و اعزام آنها به مساجد و حسینیه های استان البرز با توجه به مناسبت ها می‌کند.
مسعودی، حضور مبلغ و مبلغه در مساجد و حسینیه ها را در راهبری فرهنگی و جذب اقشار مختلف جامعه به اسلام و آموزه های ارزشمند آن مفید و اثرگذار برشمرد.
وی ادامه داد: تبلیغات اسلامی با رصد مناطق مختلف استان و برحسب نیاز ادارات، مساجد و حسینیه ها اقدام به اعزام مبلغ به منظور تبلیغ اسلام و آموزه های ارزشمند آن و همچنین کاهش میزان آسیب های اجتماعی در این استان می‌کند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، سخنرانی با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی، جلسات پرسش و پاسخ، اجرای گفتمان دینی با موضوع تحول فرهنگی، جلسات قرآنی از قبیل تفسیر و تحلیل قصه های قرآنی، مشاوره دینی و ازدواج، کلاس احکام و مفاهیم را از مهم ترین برنامه های مبلغین اعزامی به مساجد و حسینیه های استان البرز برشمرد.
مسعودی گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مد ظله العالی مبنی بر رصد آسیب های فرهنگی و مبارزه با آنها اعزام مبلغ می تواند در آمایش سرزمینی و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه اثرگذار باشد.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.