رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، گفت: البرز هم اکنون با پرداخت بیش از هزار و 430 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در بخش رونق تولید رتبه نخست کشور را داراست.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی با تشریح عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز، اظهار داشت: در سالجاری 58 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در البرز تشکیل شده که برای 358 پرونده مطروحه 455 مصوبه گذرانده شده است.

وی افزود: بیشتر موارد و مسائل مورد طرح واحدها شامل تسهیلات بانکی اعم از سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و استمهال و همچنین پرونده های مرتبط به امور مالیاتی، تامین اجتماعی، دستگاه های خدمات رسان و مواردی از این دست است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، گفت: البرز هم اکنون با پرداخت بیش از هزار و 430 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در بخش رونق تولید رتبه نخست کشور را داراست.

شاهمرادی اظهار داشت: بیش از 90 درصد جلسات ستاد رفع موانع تولید البرز با حضور استاندار تشکیل و دستورات صریح و قاطعی از طرف ایشان برای تسریع در رفع مشکلات واحدها صادر شده است.

این مسئول با اشاره به برخی ظرفیت‌های صنعتی و زیرساختی استان البرز خاطرنشان کرد: امروز حفظ و ارتقای این ظرفیت ها یک ضرورت غیرقابل اجتناب بوده و برای توسعه پایدار استان، بخش تولید، یکی از فرصت‌های بی بدیل خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت افزود: هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان این کشور در بخش‌های مختلف که این روزها در حوزه تولید و اقتصاد نمود بیشتری یافته است نشان دهنده اهمیت کار و ضرورت عزم جدی مسئولان برای رفع موانع پیش روی است.

شاهمرادی از همکاری‌های سازنده مدیران بانکی و اجرایی استان در راستای عملیاتی کردن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از اقدامات مثبت و کارگشای آن ها برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی البرز، قدردانی کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.