به گزارش ایرنا، دکتر صلاح الدین دلشاد روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: این موسسه در سال 84 برای حمایت از کودکان با ناهنجاری مادرزادی در کشور تشکیل شد که تاکنون موفقیت های فراوانی در درمان این کودکان به دست آمده است.
وی ادامه داد: با اینکه بسیاری از خانواده ها با مشکل نگهداری کودکان دارای بیماری مادرزادی مواجه هستند اما موسسه محکم برای درمان و حمایت از این کودکان به کمک خانواده ها آمده است.
دکتر دلشاد گفت: اکنون این موسسه تمام هزینه های درمانی کودکان دارای بیماری مادرزادی را متقبل می شود و در سراسر کشور به این کودکان خدمات ارائه می دهد.
وی با بیان اینکه برخی استان ها مانند هرمزگان فاقد بخش های جراحی اطفال بودند، بیان داشت: با حمایت موسسه محکم بخش جراحی کودکان در هرمزگان راه اندازی شد و هر یک از همکاران پزشک به مدت 10 روز در این استان مشغول به خدمات رسانی به بیماران می شوند.
مدیرعامل موسسه خیریه محکم اظهار داشت: اگر کودک دارای بیماری مادرزادی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شود ، والدین وی در هتل نیز هزینه اقامت و غذا نیز دریافت می کنند.
وی با اشاره به فعالیت های فوق تخصصی مریم استان البرز گفت: این بیمارستان اکنون به بخش های تخصصی مانند «آی. سی. یو»، مجهز شده و خدمات فوق تخصصی جنین به خانواده ها ارائه می دهد.
وی بیان داشت: برای پیشگیری از تولد نوزادان دارای بیماری خاص ، بخش جنین شناسی بیمارستان مریم با خدمات فوق تخصصی راه اندازی شده و در ماه های اولیه بارداری سلامت جنین و مادر مورد سنجش قرار می گیرد.
رئیس بیمارستان مریم استان البرز با بیان اینکه شمار قابل توجهی از بیماران مراجعه کننده به این بیمارستان از کشورهای همسایه مانند عراق هستند، گفت: به برکت پیشرفت علم پزشکی در ایران ، امروز کشورمان به یکی از محورهای توریسم درمانی تبدیل شده است.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.