به گزارش ایرنا، پیمان دانش کارآراسته روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در چند سال اخیر دانشگاه جامع به تغییرات اساسی برای کیفیت بخشی دست زده است، افزود: امروز دانشگاه های علمی کاربردی نقش بی بدیلی در ارتقای مهارت آموزی دارند.
وی اضافه کرد: بخش تولید طی چند سال گذشته مورد حمایت و توجه ویژه مقام معظم رهبری قرار گرفته که تمامی این امور نیازمند تولید کالای با کیفیت است.
آراسته گفت: عموما بخش تولید از فقدان نیروی مهارتی رنج می برد و این امر از کیفیت محصول می کاهد که اگر بتوانیم نیروی انسانی ماهر تربیت کنیم بهره وری در تولید را افزایش دهیم.
وی افزود: دانشگاه علمی کاربردی مدعی ارتباط دورنی با بخش تولید و صنعت است و مراکز علمی کاربردی در بطن اشتغال قرار دارند.
این مسئول اضافه کرد: اکنون با سطح بندی مراکز درصدد تاکید بر این امر هستیم که با پشتیبانی دانشگاه به رونق تولید کالای باکیفیت کمک می کنیم.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز گفت: در راه بین المللی شدن قدم گذاشته ایم و دانشگاه جامع علمی کاربردی در این زمینه مجوزهای لازم را اخذ کرده است.
وی افزود: دانشگاه به دنبال تاسیس مراکز بین المللی با دانشگاه های خارجی است که طراحی های لازم در این رابطه اخذ شده و امید است تا پایان سال 97 این امر محقق شود.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه در 600 مرکز آموزش عالی فعال کشور برای مهر ماه امسال پذیرش دانشجو خواهد داشت و البرز نیز در 115 رشته تحصیلی پذیرای دانشجویان کاردانی و کارشناسی خواهد بود.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز گفت: آموزش در دانشگاه های علمی کاربردی به طور کامل مطابق با دانشگاه های پیشرو دنیا است.
وی افزود: پروژه محور و مشتری مدار حرکت می کنیم و این امر بر مبنای درخواست و نیاز دستگاه ها و ادارات است.
اراسته بیان کرد: با رایزنی های صورت گرفته از سوی دانشگاه درصدد تحصیلات تکمیلی منسجم تر وارد عمل می شویم.
وی با بیان اینکه مدرسانی منحصر به فرد در مراکز علمی کاربردی مشغول بکار هستند گفت: اکنون آماده پذیرش 4 هزار و 500 مدرس برای تدریس در رشته های مختلف هستیم.
این مسئول افزود: دانشگاه بنا به نیاز های روز درصدد جذب مدرسان بروز کارآمد و مهارتی است.
وی ادامه داد: استان البرز 6 مرکز نو آوری فعال و یک مرکز رشد فعال دارد که به طور تخصصی به فعالیت های خود ادامه می دهند.
وی گفت: در ارتباط با کیفیت بخشی به بحث آزمون های همزمان حرکت کردیم و تا بهمن ماه حداقل یک درس را به این صورت برگزار می کنیم.
٢٠٩٨/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.