رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، گفت: از رسانه‌هایی که انتقاد می‌کنند استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جهانگیر شاهمرادی امروز در جمع اصحاب رسانه استان البرز ضمن تبریک به مناسبت روز 17 مرداد، گفت: خبرنگاران در توسعه استان نقش موثری دارند و امروز رسانه ها در قالب نشریات مکتوب، دیجیتال و خبرگزاری‌ها در ارتقاء آگاهی جامعه نقش موثری دارند، نقشی که علاوه بر آگاهی جامعه، مردم را با صنوف و صنعت استان خودشان نیز آشنا می کنند.

وی افزود: از رسانه‌هایی که انتقاد می‌کنند و انتقاد آنها سبب می‌شود کار بهتر از گذشته انجام شود، استقبال می‌کنیم.

شاهمرادی با یادآوری بیش از دو سال فعالیت خود در استان البرز گفت: بی‌شک اگر خبرنگاران و اصحاب رسانه نبودند خیلی از کم کاری مدیران و مسئولان که به واسطه مشغله کاری فراوان ایجاد می شود، مطرح نمی شد. شاهد هستیم، رسانه‌ها با ارسال پیام و سیگنالهای خود، مسئولان را متوجه کم کاری در بخش یا حوزه خود کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، تصریح کرد: بسیاری از اصحاب رسانه استان البرز در حوزه صنعت و معدن به صورت تخصصی اشراف دارند و گهگاه سوالاتی در این خصوص مطرح می کنند و حتی در مواردی، مسئولان مربوطه را نیز زیر سوال می‌برند که واقعا از این آگاهی لذت می بریم.

شاهمرادی افزود: اصحاب رسانه کسانی هستند با حداقل امکانات اجتماعی و امیدواریم به حقوق حقه خودشان برسند اما با این وجود به واسطه اعتماد و دلبستگی خاص، مسائل و مشکلات استان را رصد و دنبال می‌کنند.

شاهمرادی گفت: بخش صنعت به عنوان موتور محرکه اقتصادی کشور مورد هدف دشمنان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ضربات خارجی قابل تحمل است اما در بخش داخلی گله مندیهایی وجود دارد که امیدواریم با کمک اصحاب رسانه در بخش صنعت از این آزمون نیز سربلند باشیم.

در پایان مراسم جمع جهانگیرشاه موردی از خبرنگاران حاضر در جلسه قدردانی کرد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.