به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین قادر محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج، افزود: در هفته های اخیر شاهد تلاطم و فراز و نشیب هایی در بازارهای اقتصادی سکه و ارز بودیم که باید به این جنگ اقتصادی دشمن توجه داشت، البته به این نکته نیز باید توجه کرد که جنگ تمام عیار اقتصادی باعث نشود تا هجمه فرهنگی دشمن غافل شویم.
محمدی گفت: افسار گسیختگی در افزایش قیمت برخی کالاها نشان داد جنگ روانی و مدیریت شده رسانه های خارجی در برخی از مواقع به موفقیت هایی دست یافته است.
وی اضافه کرد: یکی از منکرات اجتماعی غفلت از برنامه های دشمن است که مقام معظم رهبری بارها تاکید داشته اند، دشمنی ها را نباید فراموش کرد و ندانستن اینکه دشمن درسر چه دارد، غفلتی است که ما را از امکان دفاع محروم می کند.
امام جمعه موقت کرج ادامه داد: امروز درمساله امنیت و فرهنگ به همراه آسیب های اجتماعی باید توجه کنیم، نقش دشمن چیست و سیاست گذاری کنیم.
وی خاطرنشان کرد: گام دوم دشمنان ناامید سازی مردم از مهار مشکلات اقتصادی ازسوی دولت است و درگام سوم به دنبال کشاندن مردم به خیابان ها هستند.
امام جمعه موقت کرج افزود: درهفته های گذشته دشمن تلاش های بسیاری کرد اما مردم بصیر و آگاه بودند و نقشه های دشمن را نقش برآب کردند.
محمدی اضافه کرد: انتظار مردم این است که مسئولان در از رده هایی انتخاب شوند که برای خدمت به مردم کار کنند و نکته دیگر که خواسته مردم است و دولتمردان باید توجه داشته باشند بستن گلوگاه های فساد و شدت بخشیدن به کنترل و نظارت ضروری است.
وی یادآورشد: تمام تلاش ها دراین زمینه باید باشد که فسادی صورت نگیرد و اگر درجایی به واسطه رانت خواری فسادی صورت می گیرد، مردم از قوه قضاییه درخواست برخورد قاطع دارند.
خطیب جمعه این هفته کرج گفت: ظرفیت های داخلی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و دستاوردهای خوب انقلاب اسلامی در بحث های مختلف از جمله هسته ای با تکیه بر توان داخلی مورد تاکید قرار گیرد.
وی گفت: نماز، انس با اهل بیت (ع)، انس با قرآن است که انسان را از غفلت رهایی می بخشد.
8029/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.