به گزارش ایرنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در این آئین گفت: با وجود خبرنگاران است که مردم می توانند هر چه بیشتر از خدمات دولت اطلاع یافته و در واقع خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.
ناصر مقدم افزود: اصحاب رسانه فرهیختگانی بی ادعا هستند که در برافروختن چراغ اطلاع رسانی مستقلانه قدم برداشته و در شرایط حساس کنونی امید دادن به جامعه یکی از رسالت های اصلی خبرنگاران است.
وی اضافه کرد: دشمنان این مرز و بوم قسم خورده اند که به هر نحوی ملت را از نظام و انقلاب ناامید کنند، در این شرایط وظیفه مسئولان و اصحاب رسانه این است که برای حفظ این نظام مقدس تلاش کرده و امید و نوید آینده ای بهتر را در باورهای مردم بگنجانند.
استاندار البرز نیز گفت: گفتمان گسترش رابطه مرم با مسئولان باید ترویج یابد و در این بین رسانه های نقش بی بدیل و موثری را ایفاء می کنند.
محمد علی نجفی با بیان اینکه خبرنگاران طلایه دار خبر و آگاهی هستند اظهار داشت: اصحاب رسانه افرادی هستند که در سخت ترین شرایط و با وجود تمامی هجمه های مختلفی که بر آنها وارد می شود با کمترین امکانات و رفاهیات در تمامی بخش ها حضور می یابند و در کنار مسئولان به اطلاع رسانی می پردازند.
وی اضافه کرد: در شرایطی که امروز فضای مجازی گسترش زیادی پیدا کرده و این فضا به دنبال آن است که با فرهنگ و اندیشه خاص خود قلم فرسایی کند، خبرنگاران می توانند با نگاه ژرف خود خیلی از مسایلی که دیگران به سادگی از کنار آن می گذرند را شناسایی و برای مردم بیان کنند.
نجفی با اشاره به اینکه رسانه نباید خود و دیگران را متهم کند گفت: انتظار ما از اصحاب رسانه این است که به دنبال این نباشد که اندیشه خود را به دیگران تحمیل کند، در جهان امروز که پیام جایگاه واقعی خود را پیدا کرده باید به دنبال انتقال گفتمانی باشیم که رابطه مردم با مسئولان تقویت شود.
وی ادامه داد: گفتمان امروز باید این باشد که امید و نشاط و آینده را برای مردم تقویت کرده و آن را هر چه بیشتر ترسیم کنند، در این میان خبرنگاران باید صدای مطالبات مردم باشند تا صدای مردم به موقع و به درستی شنیده شود.
استاندار البرز با بیان اینکه رویکرد در پیش گرفته شده در استان توسعه هر چه بیشتر اشتغال بوده خاطر نشان کرد: تلاش ما در دولت دوازدهم همواره این بوده که اشتغال را در استان توسعه دهیم و توسعه اشتغال و پرهیز از هر گونه حاشیه گفتمانی بوده که لحاظ شده و از اقدامات صورت گرفته در البرز راضی هستیم.
نجفی با اشاره به نقدهای صورت گرفته به عملکرد مسولان گفت: رویکرد ما این بوده که تمام تلاش خود را بر این بگذاریم که به خدمات رسانی ببخشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی چند ماهه گذشته در حوزه راه و شهرسازی استان البرز گفت: با حضور مسئولان ارشد کشوری بارها پروژه ادامه همت و آزاد راه تهران- شمال که نقش موثری در کاهش ترافیک این استان دارد مورد پیگیری قرار گرفته است.
نجفی افزود: امروز البرز توانسته در حوزه های مختلف جذب تسهیلات و اعتبارات، راه اندازی مراکز اجتماعی و فرهنگی، کاهش معضل بیکاری به رتبه های قابل قبولی در کشور دست یابد.
وی ادامه داد: گاز رسانی به مناطق روستایی با همکاری معاون وزیر نفت به صورت میدانی از دیگر دستاوردهای خوب حوزه اقتصادی این استان به شمار می رود.
استاندار البرز اظهار داشت: مسافربری شدن فرودگاه پیام، قطار شهری کرج، جاده هشتگرد- طالقان از دیگر ظرفیت های قابل توجه در این استان است که در آینده نزدیک با پیگیری های صورت گرفته در توسعه آن نقش بسزایی ایفا می کنند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.