به گزارش ایرنا، سیامک ره پیک روز سه شنبه در آیین معارفه رئیس جدید دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان البرز افزود: امروز مردم همچنان درمقابل هجمه های دشمنان ایستاده اند و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
وی بیان داشت: ایستادگی و مجاهدت مردم ، فرماندهی آگاه و بصیر ، ظرفیت های انسانی و مالی از عوامل پایداری نظام اسلامی است.
این عضو حقوقدان شورای نگهبان ادامه داد: همه مسئولان باید به ارکان پایداری و استقامت نظام اسلامی توجه لازم داشته باشند.
ره پیک گفت: امروز ارزش های انقلاب اسلامی با منافع برخی از دولت ها تعارض دارد و هجمه های بسیاری به نظام اسلامی شکل گرفته است.
عضو حقوقدان شورای نگهبان به موانع مختلف در مسیر نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: بخشی ازموانع که مقابل نظام اسلامی ایجاد می شود مربوط به محیط داخلی با تحریکات خارجی است.
وی ادامه داد: بخشی به برنامه ریزی و مدیریت ها برمی گردد که دراین زمینه با هوشیاری و سرعت عمل باید وارد صحنه شد.
ره پیک گفت: درطول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ، ایران با چالش های بسیاری از سوی شمنان مواجه شده است .
وی افزود: امروز جنگ نظامی یا شبه نظامی در مرزها نیست اما جنگ اقتصادی و روانی به شدت مورد توجه طرف مقابل است.
عضو حقوقدان شورای نگهبان یادآورشد: در شرایط کنونی باید متناسب با وضعیت کشور موضع خاص اتخاذ کرد و وقتی شرایط خوب درک شد باید متناسب با مقتضیات تصمیم گیری و برنامه ریزی کنیم .
ره پیک گفت: هرگونه اشتباه در تصمیم گیری برای دشمن فرصت است که باید دقت نظر کافی را دراین زمینه داشت.
وی افزود: اشتباه درتصمیم گیری باید به حداقل برسد چراکه تصمیم نادرست عواقب منفی درپی دارد.
این عضو حقوقدان شورای نگهبان بیان داشت: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی ایجاد شده و بنیان های انقلاب تا عمق استراتژیک در حوزه داخلی و منطقه ای دستاوردهای مهمی داشته است.
ره پیک گفت: نفوذ انقلاب بسیار بوده و درخارج از مرزها به عنوان مدافع حرم حرکت می کنیم و آحاد مردم علاقمند به ارزش های انقلاب و سربلندی کشور هستند.
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان یادآورشد: مردم جناحی نظر نمی دهند بلکه دلسوزانه همراه نظام اسلامی هستند و اگر اعتراضی داشتند عزت کشور را می خواهند که باید توجه کرد.
این مسئول اظهار کرد: مدیران و مسئولان باید به این نکته توجه کنند که منابع لازم را داریم و مردم همراه نظام اسلامی به رفع مشکلات کمک می کنند.
وی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان مسئولیت هایی دارد که تلاش کرده این وظایف را مطابق با قانون و آنچه درسیاست های نظام تعیین شده عمل کند.
ره پیک گفت: صیانت از رای مردم یکی از وظایف اصلی این شورا است که بی طرفی،رعایت انصاف و عمل به قانون را نیز باید به آن اضافه کرد.
وی ادامه داد: اکنون 300هزار نفر در مجموعه نظارت شورای نگهبان درکل کشور فعالیت دارند که مجموعه ای مردمی و قابل اعتماد است.
دراین آیین از زحمات حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی قدردانی و سید رضا نوراللهی به عنوان رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات البرز معرفی شد.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.