محمد امین بزازی پور فرشی گفت: با توجه به شرایط مستعد استان در تولید و صادرات و نیاز مبرم بازارکشورهای همسایه به کالا و خدمات صنایع ایران، این نمایشگاه از 3 الی 6شهریور در کرج مجموعه گلستان گلشهر به همت شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار می‌شود.


وی اضافه کرد: برقراری ارتباط میان واحدهای تولیدی ، صادراتی و خریداران خارجی، جذب سرمایه‌گذار خارجی، تجلیل از واحدهای نمونه تولیدی و صادراتی استان، معرفی توانمندی های واحدهای تولیدی به خریداران داخلی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی البرز است.


بزازی پورفرشی گفت: کمک به بازاریابی و معرفی بازارهای صادراتی‌کشورهای همسایه توسط رایزنان بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در خارج از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.


وی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی زمینه توسعه روابط اقتصادی استان باکشورهای همجوار را بیش از پیش فراهم می‌کند، خاطر نشان کرد: اعتماد سازی ، برگزاری نمایشگاه‌های مشترک و ارائه محصولات باکیفیت به بازارهای‌کشورهای همجوار، در ارز آوری و اشتغالزایی در استان نقش به سزایی ایفا می‌کند.


بزازی پورفرشی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم برنامه ریزی بر روی محصولات تولیدی استان که قابلیت صادرات به‌کشورهای همجوار را دارند، تاکید کرد وگفت: برای آن دسته از محصولات تولیدی استان که توان رقابت با کالاهای مشابه را در بازارهای خارجی وکشورهای همجوار دارند برنامه ریزی هایی صورت خواهد گرفت.


سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز ادامه داد: تمامی بنگاه های‌ کوچک و متوسط که در زمینه‌های مختلف از جمله واحدهای تولیدی، صادراتی، صنفی و اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی تولیدی دعوت می‌شود در این رویداد اقتصادی مهم شرکت کنند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 981991
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.