نایب رئیس فدراسیون کشتی در ارتباط با تعداد کشتی گیران اعزامی تیم ملی ایران در بازی‌های ۲۰۱۸ جاکارتا عنوان کرد: ۱۲ کشتی گیر از تیم ملی ایران در این مسابقات حضور دارند که علیرضا کریمی و حسین نوری در ترکیب تیم ملی ایران به رقابت می‌پردازند.

به گزارش ایلنا، حمید بنی‌تمیم امروز  در حاشیه برگزاری رقابت‌های کشتی نونهالان آسیا که به میزبانی استان البرز و شهر کرج برگزار می شود در ارتباط با تعداد کشتی گیران اعزامی تیم ملی ایران در بازی‌های ۲۰۱۸ جاکارتا به خبرنگاران، گفت: ۱۲ کشتی گیر از تیم ملی ایران در این مسابقات حضور دارند که شش نفر در وزن فرنگی و شش نفر در آزاد شرکت خواهند کرد.

بنی‌تمیم با تاکید بر اینکه اردو و دیدارهای تدارکاتی برای بازی‌های جاکارتا توسط فدراسیون کشتی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: اسامی نفرات راه یافته در مسابقات جاکارتا معرفی شدند و حسین نوری و علیرضا کریمی در ترکیب تیم اعزامی ایران قرار دارند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان در ورزشگاه انقلاب کرج، میزبانی ایران را بعد از 16 سال، نوید بخش اتفاقات خوب آینده دانست. 

نایب رئیس فدراسیون کشتی ابراز امیدواری کرد این رقابت‌ها شرایطی را فراهم کند که ایران میزبان مسابقات کشتی در تمام رده‌های سنی باشد.

وی در پایان افزود: هیات کشتی و اداره کل ورزش و جوانان البرز و فدراسیون تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا میزبانی به بهترین شکل صورت گیرد و از اصحاب رسانه و خبرنگاران برای پوشش این مسابقات تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.