به گزارش ایرنا، محمد امین بزازی پور فرشی روز پنجشنبه در نشست مشترک با رئیس داد گستری البرز افزود: اکنون نیز طرح توسعه شهرک صنعتی کوثر در اشتهارد به اتمام رسیده که با فعال شدن این 3 شهرک میزان بالایی از اشتغالزایی را شاهد خواهیم بود.
وی با اشاره به انتظارات صنعتگران از دادگستری استان البرز خاطر نشان کرد: فعالان حوزه صنعت انتظار دارند دستگاه قضا به عنوان حامی و پشتیبان آنها در تمام امور حوزه صنعت صاحب نظر باشند.
بزازی پورفرشی ادامه داد: آسیب هایی اجتماعی که جامعه را تهدید می کند بیشتر به دلیل بیکاری افراد است و در صورتی که موضوع اشتغال حل شود شاهد کاهش آسیب های اجتماعی خواهیم بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان البرز با هدف حمایت از کالای ایرانی گفت: دومین نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان البرز 3 تا 6 شهریورماه سال جاری با هدف معرفی توانمندی ها و ظرفیت های صنایع کوچک و متوسط استان در کرج برگزار می شود.
بزازی پورفرشی افزود: بسیاری از برندهای تولیدی کشور در استان البرز فعالیت دارند به همین منظور، این نمایشگاه می تواند زمینه معرفی هرچه بیشتر محصولات داخلی را فراهم سازد، ضمن اینکه مشارکت کنندگان در نمایشگاه با تبادل تکنولوژی و استفاده از تجربیات یکدیگر در راستای توسعه صادرات خود گام بردارند.
وی ادامه داد: این نمایشگاه که با مشارکت سازمان صنعت،معدن و تجارت،اتاق بازرگانی و صنعتگران البرزی برگزار می شود می تواند زمینه معرفی تولیدات داخلی به شهروندان را فراهم سازد تا شعار حمایت از کالای داخلی محقق شود.
دومین نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان البرز 3 تا 6 شهریورماه در
کرج- پل شهدای پلیس،گلستان گلشهر افتتاح می شود.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.