سید روح الله فضلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت ها در این محلات با محوریت تشکل های مردم نهاد با فضای اتحاد و همدلی همراه شده است.
وی اظهار داشت: به دلیل جایگاه معنوی مساجد ، این طرح در مساجد محلات به اجرا در آمده است.
فضلی با اشاره به اینکه جایگاه مساجد از دهه 70 به بعد ضعیف شده, تاکید کرد که با اجرای طرح محله مهربانی با مرکزیت مساجد به دنبال رساندن مساجد به جایگاه واقعی شان هستیم.
وی گفت: در اجرای این طرح پایگاه و نهاد مردمی و عوامل خیر محلات با همیاری دستگاه های اجرایی در قالب میز خدمت در محلات پای کار می ایند تا مشکلات هر محله مرتفع شود.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام حسین (ع) شهرستان کرج افزود: یکی از دستاوردهای این طرح راه اندازی صندوق های حمایتی و قرض الحسنه است که با حمایت بانک رسالت در چند محله شعبات محلی با مدیریت مردم محلات راه اندازی شده است که اشتغالزایی مناسبی نیز به دنبال داشته است.
وی یکی از دستاوردهای این طرح را رسیدن به محلاتی با کمترین مشکلات و معضلات دانست و افزود: در اجرای این طرح افرادی که مسلط به بعضی خدمات همچون پزشکی و...هستند به هم محله ای های خود خدمات با تخفیف ویژه ارایه می دهند.
فضلی بیان داشت: یکی دیگر از دستاوردهای این طرح تهیه جهیزیه برای دختران خانواده های نیازمند هست به طوریکه کار تبلیغاتی آن از دهه کرامت آغاز شده و قرار است تا در روز عید غدیر این جهیزیه ها اهدا شوند.
وی گفت: این طرح با عنوان هر مسجد یک جهیزیه است در حالیکه در بعضی مساجد با استقبال خوبی روبرو شده و بیش از یک جهیزیه جمع اوری کرده ایم.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.