به گزارش ایرنا، امیر غفرانی روز یکشنبه در تجلیل از مهرزاد مهروان قهرمان مدال آور والیبال نشسته شهرستان فردیس با اشاره به سهم استان البرز در مسابقات آسیایی گفت: هم اکنون 17ورزشکار البرزی ذر 15رشته ورزشی حضورشان قطعی شده، 11 ورزشکار منتظر انتخاب شدن هستند، مسابقات انتخابی و اردوهای مشترک دارند و در بیست و هفتم بازی های آسیایی جاکارتا شرکت می کنند، 4 ورزشکار پاراآسیایی انتخاب شده اند.
وی خاطرنشان کرد: نبود امکانات باعث نشده که ما نتوانیم فعالیت کنیم، با همین کمبود امکانات تاکنون ورزشکاران این استان در مسابقات بین المللی خوش درخشیده اند.
غفرانی ادامه داد: تشکر از مدال آوران ورزشی که وقت، زندگی و سرمایه وجودی خود را برای کسب مدال گذاشته اند، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، اگر نتوانیم برای استقبال به فرودگاه برویم در منزل از آنان تقدیر می کنیم.
وی ادامه داد: قهرمانان ورزشکار استان البرز برای کشور ایران افتخار می آفرینند و امیدوارم این حرکت ادامه داشته باشد.
غفرانی با اشاره به اینکه در هفته بین 3 تا10 نفر از مدال آوران مسابقات مختلف در استان مورد تجلیل قرار می گیرند، گفت: نوید شمس که در مسابقات آسیایی زیر13سال مقام اول آسیا را بدست آورد و همینطور کیمیا شوشتری و دو کشتی گیر نوجوان هفته گذشته مورد تجلیل قرار گرفتند.
وی افزود: امیدوارم با تجلیل از مدال آوران انگیزه مضاعف برای کسب مدال بیشتر داشته باشند، ابتدا با قهرمانی برای خود و بعد شهر و کشور افتخار افرین باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان البرز درباره تامین نیازهای ورزشی استان، گفت: برای تمام ورزشکاران امکانات ورزشی کم است و امید داریم که بتوانیم این امکانات را افزایش دهیم.
وی به افتتاح دو پروژه بزرگ ورزشی در 22 بهمن ماه امسال در فردیس اشاره کرد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان پیگیر افتتاح این دو پروژه است تا بتوانیم فضاهای بیشتری را برای تمرین در اختیار ورزشکاران قرار دهیم.
7413/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.