بهنام بهداروند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه طرح های باقی مانده در دستگاه ها نیازمند پیگیری بیشتر دستگاه هایی همچون جهاد کشاورزی، صنعت معدن و میراث فرهنگی و گردشگری هستیم که با پیگیری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیته فنی و همکاری دستگاه ها محقق خواهد شد و تاثیرات خوبی بر رونق فعالیت های شهرستان خواهد داشت.
وی اظهار داشت: جلسه کمیته فنی طرح اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی هر هفته با دبیری اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی فردیس در فرمانداری این شهرستان برگزار می شود.
وی گفت: این تسهیلات که با هدف حمایت از تولید‌ شهرستان پرداخت می شود، از شرایط ایده آلی همچون نرخ 8‎٪ و خواب 1 ساله و مشارکت 2 ساله برخوردار است که می تواند پتانسیل مناسبی در رشد اشتغال شهرستان باشد.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس گفت: برخورد جدی با بکارگیری نیروی بیگانه غیرمجاز با توجه به اهمیت اشتغال برای کارگران و جوانان شهرستان فردیس در دستور کار قرار دارد.
بهداروند افزود: از کارفرمایان به ویژه کارگاه های ساختمانی درخواست می شود از جذب نیروی فاقد کارت کار استان البرز خودداری کنند.
7413/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.