به گزارش ایرنا، فرج الله ایلیات روز یکشنبه در هفتاد و هفتمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه در فضای مجازی صحبت از مزایده و فروش بیمارستان امام خمینی مطرح شده است، گفت: اگر
این شنیده ها صحت داشته باشد، باید پرسید که آیا شهرداری کرج به عنوان یک سهامدار در جریان این موضوع قرار دارد یا خیر؟ و اینکه با چه مجوزی این تصمیم اتخاذ شده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت : شهرداری کرج در خیابان کنارگذر گلستان در منطقه چمن مهرشهر قطعه زمینی را برای فروش گل و گیاه اجاره داده که علاوه بر تشدید ترافیک مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده است.
ایلیات همچنین گفت: در حالی که مشکلات شهرک چندهزار نفری نهال و بذر روی زمین مانده و شاهد مشکلات و دغدغه های شهروندان می باشیم اما متاسفانه در شورای اسلامی شهر کرج به جای مباحث خدماتی و عمرانی روی مسائل سیاسی متمرکز شده ایم .
وی افزود: فراموش نکنیم که ما برای خدمتِ سالم و صادقانه سوگند یاد کرده ایم و قرار نیست سرنوشت شهر و شهروندان بازیچه سیاسی کاری ها و لجبازی ها شود.
عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطر نشان کرد: من پیش از این خواستار تجلیل از برگزیده مسابقات قوی ترین مردان ایرانی که یک ورزشکار کرجی است، شده بودم اما متاسفانه شهرداری واکنش مثبتی به آن نشان نداد .
وی گفت: همانطور که شاهد هستیم سرنوشت شهر در بستر سیاسی کاری ها در معرض خطر و تهدید قرار گرفته است.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.