استاندار البرز با اشاره همسویی رویکرد بانک کشاورزی با دولت، گفت: اشتغال روستایی باید با حساسیت ویژه‌ای دنبال شود چراکه طرح‌های این حوزه باید در اسرع وقت ارائه و با دریافت تسهیلات، عملیاتی شوند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان البرز با اشاره به نشستی که اخیرا با مدیرعامل بانک کشاورزی در خصوص اشتغال روستایی صورت گرفت، اظهار داشت: رویکرد مدیرعامل این بانک، همسو با اهداف نظام و برنامه های دولت است چراکه متعهد شد اگر البرز موفق به ارائه طرح برای جذب مرحله اول تسهیلات این بخش شود، سقف اعتبارات ارتقا خواهد یافت.

نجفی گفت: روستاهای البرز علاوه بر ظرفیت های بالایی که در حوزه های مختلف دارند، همجواری با پایتخت فرصت و جذابیت بیشتری را برای سرمایه گذاران ایجاد می کند.

وی با تاکید بر اینکه حداقل تا پایان مرداد باید 70 درصد تسهیلات طرح های اشتغال فراگیر پرداخت شود، افزود: ضرورت دارد گزارش عملکرد این بخش طی تعامل استانداری و بانک ها تجمیع و در کارگروه ملی ارائه شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه عملکرد حوزه ایجاد اشتغال فراگیر نیاز به تلاش بیشتری برای ارتقا دارد، اضافه کرد: اگر مدیران بانک ها همراهی بیشتری داشته باشند به طور قطع نتایج بسیاری خوبی در حوزه اشتغال حاصل می شود.

وی ضمن تذکر به برخی دستگاه ها که عملکرد ضعیفی طی 3 ماه اول سال در اشتغالزایی داشتند گفت: در مدت ذکر شده برای 7 هزار و 341 نفر شغل در البرز ثبت شده که در مدت مشابه سال قبل 350 نفر بوده ولی هچنان باید تا کسب رضایت مردم تلاش شود.

نجفی افزود: اشتغال روستایی باید با حساسیت ویژه ای دنبال شود چراکه طرح های این حوزه باید در اسرع وقت ارائه و با دریافت تسهیلات، عملیاتی شوند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته فنی کارگروه اشتغال با اهتمام ویژه ای در راستای تحقق حداقل 53 هزار اشتغال در سال 97 نسبت به پیگیری تحقق اهداف اقدام کند.

استاندار البرز گفت: روز گذشته دو بازدید و پیگیری مهم در راستای رونق تولید صورت گرفت که حل مشکلات شهرک صنفی شیخ آباد به عنوان مجتمع صنعتی مشترک بین کرج و فردیس می تواند اشتغال بسیاری را ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه تمامی ما به‌عنوان مسئول و مدیر باید لباس خدمت به تن کرده و در این شرایط خاص کشور گره گشای مردم باشیم تاکید کرد که نباید بگذاریم مطالبات مردم انباشت شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.