به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج افزود: این طرح ها بین 10 تا 12 سال است که بلاتکلیف مانده اند و تلاش می شود 8 پروژه آنها تا تیرماه 98 به بهره برداری برسد.
وی گفت: با توجه به رویکرد دولت تدبیر وامید دربخش ورزش و جوانان و با استفاده از منابع موجود، طرح های نیمه تمام تکیل می شوند.
سلطانی فر بیان داشت: مشهد، شیراز، کرمانشاه، سنندج، بجنورد ، زاهدان ، ساری و کرج از جمله شهرستان هایی هستند که دارای طرح های نیمه تمام ورزشی هستند.
وی ادامه داد: با هدف توسعه و تجهیز سالن های ورزشی در کشور یک تیم مجرب در شرکت توسعه و تجهیز ایجاد شده تا بتوانیم هرچه سریع تر تکلیف طرح های عمرانی نیمه کاره را مشخص کنیم .وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پروژه نیمه کاره ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج گفت: این پروژه به 25میلیارد تا 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
وی اضافه کرد : تلاش وزارت ورزش و جوانان براین است تا در تمام شهرستان ها زمینه میزبانی ازمسابقه های بین المللی فراهم شود و مسابقه ها فقط درتهران متمرکز نشود.
وی با بیان اینکه توسعه بخش ورزش ازعمده ترین برنامه های وزارت ورزش و جوانان است اظهار داشت : استان البرز یکی از استان های شاخص کشور است که توانسته در رشته مختلف ورزشی افتخارافرینی و ورزشکاران بسیاری را تربیت کند.

7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.