مدیرکل بانوان استان البرز گفت: عصر امروز- شنبه 30 تیرماه جاری- ، جشنواره لباس اقوام و نمایشگاه حمایت از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، به کار خود پایان می دهد.

به گزارش ایلنا، مریم اسماعیلی فرد با اعلام این خبر اظهار داشت: در این مراسم که با حضور معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، استاندار البرز و مدیران ارشد شهری همچنین عموم مردم برگزار می شود، از غرفه های برتر بر اساس شاخصه های مشخص تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استانداری البرز از ۲۱ تیر ماه در جشنواره لباس اقوام و نمایشگاه حمایت از تولید کنندگان ایرانی میزبان شهروندان بوده است، عنوان کرد: این جشنواره به همت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و استانداری البرز و همچنین همکاری ادارات کل استان و سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج برگزار شد.

اسماعیلی فرد اضافه کرد: خوشبختانه استقبال خوبی را شاهد بودیم و امیدواریم با توجه به بازخوردهایی که از طرف تولیدکنندگان و بازدیدکنندگان دریافت کردیم، این امکان را داشته باشیم که در نمایشگاه ها و جشنواره های بعدی به لحاظ کمی و کیفی با خدمات مطلوب تری میزبان شهروندان باشیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.