فرماندار شهرستان فردیس بر لزوم همکاری همه جانبه دستگاه های مسئول در توسعه زیرساخت های ورزشی تأکید کرد و نتیجه بازدید از پروژه های ورزشی فردیس را رفع مشکلات در مسیر اجرای این پروژه ها اعلام کرد

به گزارش ایلنا، اینانلو گفت: با توجه به کمبود زیرساخت های ورزشی در فردیس، اجرای پروژه های ورزشی در راستای توسعه ورزش و حفظ سلامت جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید موانع موجود در مسیر اجرای این پروژه ها به سرعت مرتفع شده و همه دستگاه ها و نهادهای مسئول در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند. 

وی افزود: اعتبار لازم برای دو پروژه استخر شهرک وحدت و سالن طبقاتی واقع در بلوار شهید تهرانی مقدم از سوی دولت  تأمین شده است 

فرماندار شهرستان فردیس تصریح کرد: پروژه سالن طبقاتی با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا دهه فجر تکمیل می شود و استخر شهرک وحدت نیز با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی که قرار است تا هفته دولت آماده بهره برداری شود، می تواند  محیطی سالم و مناسب برای ورزش و تفریح جمعیت ۵۰ هزار نفری شهرک وحدت باشد. 

اینانلو با ارزیابی مثبت نتیجه بازدید از پروژه های ورزشی شهرستان، مشکل این پروژه ها را عدم هماهنگی بین دستگاه های مسئول عنوان کرد و ادامه داد: با مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار فردیس، اقدامات قانونی در خصوص این پروژه ها توسط اداره ورزش و جوانان به سرعت انجام می شود . همچنین در نشستی با ادارات خدمات رسان، تلاش می کنیم مشکلات آب، برق و غیره این پروژه ها را رفع کنیم. 

فرماندار فردیس در پایان گفت: وجود ورزشکاران و افتخارآفرینان جهانی و ملی در فردیس، نیازمند توجه ویژه به امر ورزش و تلاش مضاعف و همه جانبه مسئولین در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی است که امیدواریم بتوانیم در این راستا گام های مثبتی برداریم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.