دکترمهرداد بابایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در پی وقوع حادثه تصادف روز گذشته در منطقه درده جاده کرج-چالوس 3 نفر به شدت دچار آسیب شدند که تکنسین های پایگاه جاده ای سیرا به محل اعزام شده و پس از شروع خدمات درمانی پیش بیمارستانی، با توجه به وضعیت حاد مصدومان، انتقال هوایی درخواست کردند.
این مسئول بیان داشت: این مصدومان شامل 2 زن 27 و 61 ساله و مرد 31 ساله بودند که به بیمارستان البرز کرج منتقل شده و بلافاصله تحت عمل جراحی و درمان قرار گرفتند.
وی ادامه داد: همچنین در عملیات دیگر مرد 35 ساله ای که براثر سقوط در چاه عمیق در بخش آسارا دچار آسیب شدید جسمی و ستون فقرات شده بود با اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شد.
بابایی گفت: عصر دیروز نیز، زن جوان 28 ساله ای در شهرستان ساوجبلاغ با شروع درد های زایمان با اورژانس 115 تماس گرفته و کارشناسان اعزامی به محض ورود به منزل ، مادر را در شرف وضع حمل یافتند.
وی ادامه داد: در همان دقایق حضور عوامل اورژانس ، کمک به فرآیند زایمان در منزل انجام شده و مادر و نوزاد با اقدامات درمانی و حمایتی صورت گرفته در سلامت کامل به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) منتقل شدند تا پایش های لازم در مرکز درمانی در مورد نوزاد پسر تازه متولد شده صورت گیرد.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.