حسن نوروزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این ستاد در راستای اجرای دستور العمل وزارتخانه ای نظارت بر حقوق والدین و دانش آموزان در این استان فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی بیان داشت : محوزیت کاری این ستاد را تکریم ارباب رجوع ، حمایت از حقوق والدین و دانش آموزان در سال تحصیلی 98-97 و نظارت بر ثبت نام مدارس دولتی و غیر دولتی آموزش و پرورش البرز را تشکیل می دهد.
وی با اشاره به اینکه با تشکیل این ستاد روند نظارت برچگونگی ثبت نام دانش آموزان در مدارس البرز و همچنین بررسی نحوه برخورد با مراجعان افزایش می یابد، خاطر نشان شد: اعضای این ستاد حساسیت و دقت ویژه ای به نصب نرخ شهریه مصوب در مدارس خاص و غیر انتفاعی دارند لذا مدیران مدارس باید به این موضوع مهم دقت و اهتمام لازم را داشته باشند.
نوروزی که دبیر ی ستاد نظارت برحقوق والدین و دانش آموزان استان البرز را بر عهده دارد، ادامه داد: اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش می کوشد به تمامی شکایات اولیا در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی کند تا با متخلفین برخورد قانونی شود.
وی به اولیای دانش آموزان البرزی توصیه کرد در صورت داشتن شکایت در خصوص مدارس این استان به سامانه www.Shekayat.medu.ir مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: اولیای دانش آموزان البرز می توانند با شماره تماس 32525657 تماس بگیرند و شکایت خود را از طریق اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مطرح کنند تا مورد پیگیری قرار گیرد.
وی تاکید کرد: اعضای این ستاد به دنبال احقاق حقوق قانونی جامعه هدف در آموزش و پرورش است.
استان البرز 460 هزار دانش آموز در 2 هزار و 700 کد مدرسه دارد.
2819/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.