به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز جمعه در همایش پیاده روی خانوادگی استان البرز در کرج با بیان اینکه امروز ورزش به عنوان یک ابزار چندگانه مورد استفاده قرار می گیرد، اظهار داشت: در دنیا از ورزش تنها به عنوان اینکه اوقات فراغت پر شوداستفاده نمی شود و ورزش ابزار خاص اجتماعی و سیاسی نیست.
وی اضافه کرد: امروز ورزش در بعد سلامت پویایی خاصی در جامعه ایجاد می کند و ورزش را برای تمام ابعاد مختلف در جامعه نیاز داریم.
نجفی گفت: در عرصه های ملی و بین المللی نیز که جوانان و ورزشکاران ما توانسته اند افتخار آفرینی کنند می توان به عنوان یک اقتدار ملی به آن نگریست.
وی ادامه داد: نیاز است تا همه دست به دست هم داده تا بتوان ورزش را هر چه بیشتر در جامعه با هدف سلامتی، پویایی، نشاط و حفظ وحدت و همدلی گسترش داد.
استاندار اابرز گفت: یکی از برنامه ها در راستای توسعه ورزش در بین اقشار مختلف مردم، نهادینه کردن هر چه بیشتر ورزش های همگانی که پایه ورزش های پهلوانی و قهرمانی است که باید همه به این منظور یاری رسانند.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز نیز گفت: یکی از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید که همواره به آن توجه ویژه ای داشته افزایش سلامت در بین خانواده ها است.
امیر غفرانی افزود: اشاعه ورزش و سلامت محوری از برنامه های دولت تدبیر و امید است به همین منظور یکی از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان البرز اجرای ورزش در بعد همگانی در پارک های استان است.
وی با اشاره به قهرمان آفرینی ورزشکاران البرز اظهار داشت: در بعد ورزش قهرمانی، ورزشکاران این استان در سال 96 موفق به کسب 1 هزار و 820 مدال جهانی، آسیایی و ملی در رشته های مختلف شده اند.
غفرانی گفت: همچنین این استان در سال گذشته میزبان 199 مسابقه کشوری، آسیایی و بین المللی بوده که نشان از ظرفیت های بالای این استان دارد.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.