استاندار البرز با اشاره به اهمیت پیگیری ساخت و تکمیل بیمارستان فردیس، اضافه کرد: مسئولان در شرایط فعلی بیش از پیش دغدغه ارائه بهترین خدمات به مردم را در بخش های مختلف بخصوص بهداشت و درمان دارند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در بازدید از بیمارستان و زایشگاه تخصصی مریم ضمن قدردانی از پرسنل این بیمارستان از بیماران برخی از بخش ها نیز عیادت کرد و افزود: رضایتمندی از مدیریت و خدمات مجموعه در چهره پرسنل و بیماران مشهود بود.

وی با بیان اینکه اکنون کشور در شرایط سخت  و حساسی قرار دارد و باید در روند خدمات رسانی دقت بیشتری صورت گیرد، ادامه داد: در این مجموعه فارغ از تمامی مسائلی که کشور با آن مواجه شده، همواره دغدغه ارتقا سلامت جامعه و خدمات رسانی در راستای رفاه مردم برای مسئولان حائز اهمیت است.

نجفی اقدامات این بیمارستان را در راستای آموزش های سلامت بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: جای خرسندی دارد که بخش خصوصی این چنین با قدرت در کنار دولت به بهبود خدمات دهی در حوزه بهداشت و درمان کمک می کند.

وی با اشاره به حساسیت ویژه بخش درمان بخصوص در حوزه زنان و زایمان افزود: این بیمارستان شرایط روحی و روانی بسیار خوبی را مهیا کرده و خدماتی که تنها در تهران صورت می گرفت اکنون در البرز ارائه می شود که این امر مادران باردار را در آرامش و آسایش قرار داده است.

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون که استکبار با اهداف و دسیسه های شوم خود درصدد ایجاد تنگناهای مختلف برای نظام و مردم ایران برآمده باید با ارائه خدمات مناسب به مردم از بار سنگین مشکلات و موانع آنها بکاهیم و میز خدمت نیز امکانی در این جهت است.

استاندار البرز گفت: میز خدمت در ادارات و سازمان ها باید به جایگاه اصلی خود رسیده و با تسریع و تسهیل روند امور، مردم را یاری کند.

نجفی همچنین در حاشیه بازدید از بیمارستان کوثر و عیادت بیماران این مرکز درمانی با اشاره به اینکه مباحث حوزه سلامت کشور و به تبع آن استان به صورت مستمر مورد نظارت و بررسی است، افزود: در این بخش در استان البرز طی 4 سال اخیر اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در ابتدای دولت تدبیر و امید سرانه های بهداشت و درمان البرز بسیار پایین بود که ظرف سال های اخیر در مقایسه با گذشته تحول بزرگی در این راستا محقق شده ولی همچنان تا کسب رضایت مردم با قدرت پیش خواهیم رفت.

نجفی گفت: اکنون موضوع بیمارستان فردیس به جد در دستور کار قرار دارد چراکه جمعیت بالای این شهرستان نیازمند تسریع در راه اندازی این بیمارستان است.

وی افزود: شهرستان کرج نیز با جمعیتی حدود 2 میلیون نفر در بخش سلامت و خدمات بیمارستانی و پزشکی نیاز به اهتمامی ویژه در راستای ارتقا امکانات دارد.

استاندار البرز با اشاره به بازدید های صورت گرفته از دو بیمارستان دولتی و خصوصی کرج اضافه کرد: در بیمارستان کوثر حرکت مدیریتی زیبایی انجام شده و این مجموعه کار خدماتی گسترده ای می تواند ارائه دهد و از شکل آسایشگاه خارج شده است.

وی گفت: در این بیمارستان که پایلوت ارائه خدمات تجمیع شده شیمی درمانی و سرطانی است شرایطی فراهم شده که درمان این بیماران با تعرفه دولتی به مردم ارائه شود.

نجفی با بیان اینکه دولت برای ارتقا کیفیت خدمات بهداشت و درمان برنامه های ویژه ای را عملی کرده و در دستور کار دارد افزود: همه ما وظیفه داریم باری از دوش مردم در این شرایط سخت برداریم و که تنگناها و دغدغه های مردم بیشتر نشود.

وی خاطرنشان کرد: سایر دستگاه ها نیز باید در تعامل و هم افزایی درصدد گره گشایی از مشکلات بخش بهداشت و درمان باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.