به گزارش ایرنا، عبدالرحیم نوه ابراهیم روز چهارشنبه در کنگره بین المللی جنبه های نوین زیست شناسی کاربردی که در دانشگاه خوارزمی در کرج برگزار می شود، با اشاره به یکصدمین سال تاسیس این دانشگاه اظهار داشت: با اجرای استانداردهای مورد نیاز، دانشگاه خوارزمی به عنوان یکی از 16 دانشگاه برتر کشور شناخته شده است.
وی اضافه کرد: با دست یابی به این افتخار قرار است هر چه بیشتر در مسابقه رسیدن به تراز جهانی در رقابت با دیگر دانشگاه های کشور بیشتر از گذشته تلاش کنیم.
نوه ابراهیم با اشاره به اینکه در مقایسه با سایر دانشگاه های کشور، خوارزمی توانسته در بسیاری از زمینه ها برتر باشد گفت: امید ما این است که بر اساس استانداردهای جهانی بتوانیم قد علم کرده و جزء یکی از 200 دانشگاه برتر جهان قرار گیریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت زیست شناسی در دنیای امروز بیان داشت: زیست شناسی به خصوص زیست شناسی کاربردی این هشدار را می تواند به ما بدهد که آینده کشور و جهان به کدام سمت می رود، در این میان ما چه وظیفه ای داریم.
نوه ابراهیم ادامه داد: با توجه به اهمیت این مهم، رسالت دانشمندان ، اساتید و دانشجویان در حوزه بیولوژی این است که برای ادامه حیات و محیط زیست فکر و تلاشی اساسی بکنند.
وی گفت: از سوی مسئولان دانشگاه نیز با هدف کاربردی کردن تحقیقات اساتید و دانشجویان زمینه های لازم فراهم می شود تا این تحقیقات را بتوان هر چه بیشتر در جامعه کاربردی کرد.
رئیس دانشگاه خوارزمی با اشاره به یکصدمین سال تاسیس این دانشگاه خاطر نشان کرد: همزمان با سالروز تاسیس این دانشگاه، کنگره بین المللی جنبه های نوین زیست شناسی کاربردی برگزار که نشان می دهد که این دانشگاه در رشته زیست شناسی حرف های زیادی برای گفتن دارد.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.