به گزارش ایرنا، سیروس شفقی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مردم باید ببینند که ما صرفه جویی را از خود آغاز کرده ایم و میزان مصرف آب و برق در دستگاه های اجرایی کنترل شود.
وی ادامه داد: بیشتر باید کار کنیم و زودتر به نتیجه برسیم و دراین بین بخش های اقتصادی و اصناف با تمام توانا برای اشتغالزایی به میدان بیایند.
شفقی با اشاره به اینکه دولت در خط مقدم مبارزه با توطئه آمریکا و صهیونیست ها است، گفت: درشرایط جدید اگر با روش گذشته کارکنیم موفق نخواهیم بود.
فرماندار ویژه کرج خاطرنشان کرد: شرایط جدید و ممنوعیت ورود کالاهای فراوان، بزرگترین فرصت برای تولید کالای ایرانی است و اولین وظیفه دولت حمایت مادی و کالایی از قشر ضعیف می باشد.
شفقی اضافه کرد: بخش خصوصی باید به میدان بیاید و شرکت های دانش بنیان وظایف سنگینی را برعهده دارند که دراین بین ممنوعیت ورود کالاهای خارجی در تمام دستگاه ها و نهاد نیز باید مورد توجه قرارگیرد.
وی یادآورشد: اهتمام جدی و برنامه ریزی برای کنترل و نظارت بیشتر بر بازار خرید درسطح شهر و خدمت رسانی مناسب به مردم، لزوم ارائه گزارش عملکرد مدیران ازدیگر راهبردهای مهم دراین زمینه به شمارمی رود.
معاون استاندار البرزتاکید کرد: پایش ها و کاهش میزان مصرف انرژی توسط ( مدیران شرکت های گاز، برق، آب و مخابرات) و ارائه گزارش عملکرد دستگاه ها بصورت کنترل آن با زمان های مشابه و برخورد جدی با مدیرآن دستگاه نیز باید مدنظر قرار گیرد.
شفقی افزود: قیمت گذاری کالاها از مجرای ستاد تنظیم بازار کرج بصورت یکسان و متمرکز انجام شود و تامین کامل داروهای مورد نیاز مردم توسط جمعیت هلال احمر این شهرستان و سایر نهادهای مربوطه در اولویت قرارگیرد.
وی خاطرنشان کرد: تمام این موارد به دستگاه های اجرایی شهرستان ابلاغ شده و تاکیدات لازم دراین زمینه صورت گرفته است.
8029/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.