استاندار البرز، گفت: اکنون در استان البرز آهنگ توسعه در بخش اشتغال با روند قابل قبولی وجود دارد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در جلسه کارگروه اشتغال استان که امروز با حضور معاون توسعه کارآفرینی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، برگزار شد با اشاره به اینکه دستگاه‌ها باید موانع و تنگناهای خود را با بانک‌ها حل کنند، افزود: بر این اساس اقدامات و تصمیمات سلیقه‌ای از سوی هیچ دستگاه و بانکی قابل قبول نیست بلکه امور باید در راستای تسهیل روند اشتغالزایی دنبال شود.

وی ادامه داد: اکنون تمامی دستگاه‌ها با هم در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرین همراه هستند ولی به‌رغم تلاش‌های صورت گرفته همچنان بخش بزرگ از ظرفیت‌ها مغفول مانده‌است.

نجفی گفت: طی بررسی‌ها و رصد صورت گرفته در حوزه فعالیت‌های بانک توسعه تعاون، اکنون این بانک عملکرد بهتری را ارائه می دهد ولی باید در این رابطه همکاری و تعامل بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: از مسئولان کشوری به خصوص در بخش کار، تعاون و رفاه اجتماعی انتظار می رود که با تسهیل در امور بانک ها و گره گشایی از موانع موجود، شرایط را به گونه ای رقم بزنند که بانک‌ها با فراغ بال بیشتری نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

استاندار البرز با تاکید بر ضرورت اهمیت ویژه به کارورزی اضافه کرد: این امر افراد را برای ورود به بازار کار مهیا و توانمند می کند از این رو مسئولان مربوطه باید در این حوزه با حساسیت ویژه‌ای ورود کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.