رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی کرج گفت: اولویت شورای اسلامی شهر کرج بر تعیین تکلیف خیابان آزادی، بار دیگر مصوب شد طرح پیاده راه رجایی شهر هر چه سریع تر عملیاتی شود.

به گزارش ایلنا، مهدی حاجی قاسمی در جلسه بررسی طرح مطالعات پیاده راه سازی خیابان آزادی (محدوده فلکه اول تا خیابان هشتم رجایی شهر)، با تاکید بر اینکه دیدگاه شورای شهر، انسان محوری است، اظهار کرد: توجه به مقوله مهم از نیازهای شهر به شمار می رود که تا کنون به آن پرداخته نشده است. 

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه بر اساس وظایف تعریف شده دیدگاه پلیس راهنمایی و رانندگی، خودرو محوری است، افزود: دیدگاه شورای شهر و شهرداری نیز باید انسان محوری و توجه به شهروندان در ابعاد مختلف باشد.

وی با تاکید بر اینکه از سال گذشته اولویت شورای اسلامی شهر کرج تعیین و تکلیف خیابان آزادی (خیابان اصلی رجایی شهر) بوده و ساماندهی این محور در برنامه ها قرار داشته، افزود: طی هفته گذشته بار دیگر مصوب شد طرح پیاده راه رجایی شهر هر چه سریع تر عملیاتی شود.

حاجی قاسمی با بیان اینکه در کرج موضوعات حاشیه ای از موضوعات علمی تاثیرگذارتر است، افزود: این تفاوت دیدگاه بایستی به دقت بررسی شود. 

وی تاکید کرد: با عبور از این خیابان می توان عمق فاجعه تردد را به راحتی مشاهده کرد از طرفی باید به این نکته اشاره کرد که اجرای این طرح، امنیت را برای مردم به همراه خواهد داشت. 

عضو شورای اسلامی کرج با اشاره به اینکه بیشتر  تردد‌های صورت گرفته در این مسیر بی هدف است، گفت: نمی‌توان مبنای برنامه ریزی خود را بر اساس این ترددهای بی هدف تغییر دهیم، طرح باید با مطالعات دقیق مورد بررسی قرار گیرد تا اقدامات تخصصی و قابل توجهی در این بخش اجرایی شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.