تورج بیات روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر 96 درصد پرداختی ها به صورت الکترونیکی انجام می شود.
رئیس شعبه تامین اجتماعی فردیس با اشاره به اینکه مراجعه حضوری نداریم، گفت: 10 هزار و 500 نفر بیمه کارگرساختمانی،10 هزار بیمه شده اختیاری مشاغل و حرف آزاد، 300 نفر هم بافنده و ضمن اینکه بیمه زنان سرپرست خانوار از بیمه خدمات الکترونیکی بهره مند هستند.
بیات توضیح داد: قانون اعلام شده بخشودگی جرائم امروز آخرین روز فرصت برای کارفرمایان بود و کارفرمایان از این بخشودگی استفاده کردند که با توجه به شرایط خاصی موجود باید گفت استقبال بطور نسبی خوب بوده است.
رئیس شعبه تامین اجتماعی فردیس گفت: اکنون 60 هزار بیمه اجباری و 150 هزار نفر مقیم در این شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی فردیس هستند.
بیات افزود: همچنین حدود 20هزار نفر مستمری بگیر داریم که 53 درصد بازنشسته 46 درصد بازمانده اند که بازمانده ها به نوعی زنان سرپرست خانوار و دختر بازمانده یا خانواده بی سرپرست هستند که براساس قانون مجلس شورای اسلامی تحت پوشش قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینکه 2 هزارو900 کارگاه فعال در شهرستان داریم که 96 درصد آنها حق بیمه را طبق فهرست پرداخت می کنند، گفت: این نشان دهنده همکاری خوب صاحبان صنایع این شهرستان با تامین اجتماعی است.
بیات توضیح داد که واحد کارگزاری در شعبه شهرستان فردیس در بخش های مختلف از جمله بازرسی کارگری ساختمانی و بازاریابی بیمه شدگان خاص و پلاک برداری در این شهرستان فعال است.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.