مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: بیش از 30 هزار حامی البرزی‌حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد را برعهده دارند که پنج هزار نفر از آنان طی یک ماه گذشته همکاری خود را با این نهاد آغاز کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی‌فرد با اشاره به رشد 36 درصدی کمک‌های‌حامیان در سه‌ماهه اول سال‌ جاری  نسبت به مدت مشابه سال 96، اظهار داشت: حامیان البرزی در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بیش از سه میلیارد و 400 میلیون تومان به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.

وی با بیان اینکه حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در قالب نقد و کالا رقمی به‌طور میانگین ماهانه 400 هزار تومان به هر یتیم تحت حمایت کمیته امداد کمک کرده‌اند، افزود: بیش از 30 هزار حامی البرزی حمایت معنوی و مالی از ایتام و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد را برعهده‌ دارند که 5 هزار نفر از آنان طی یک ماه گذشته همکاری خود را با این نهاد آغاز کرده‌اند.

محمدی‌فرد با تأکید بر اینکه هم‌اکنون 245 خانوار ایتام تحت‌حمایت کمیته‌امداد در البرز مستأجر هستند، گفت: از مردم و حامیان درخواست می‌کنیم با اهدای وجوه نقدی خود از طریق شماره کارت 6104337985594561 و شناسه 919650828702 به نام اکرام ایتام کمیته امداد این نهاد را برای خانه‌دار کردن خانوارهای یتیم فاقد مسکن یاری کنند.

مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد: گسترش ابعاد مردمی امداد امام (ره) را از جمله راهبردهای جدید این نهاد عنوان کرد و گفت: امر و مقوله مهم حمایتگری می‌بایست در لایه‌های مختلف اجتماع ظهور و بروز پیدا کند و درصدد هستیم شرایطی را فراهم کنیم که مشکلات فقرا توسط مردم نوع‌دوست و خیران انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.