به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سردار سرلشکر رحیم صفوی روز چهارشنبه در جمع کارکنان ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز، افزود: به ثمر نشستن انقلاب شکوهمند اسلامی و پیروزی در جنگ تحمیلی همه از عنایات خداوند متعال و حضرت بقیه الله (عج) بوده است و باید به آن توجه لازم داشته باشیم.
وی همچنین خاطرنشان کرد: کسب توانمندی های مادی و معنوی دو عامل موثر در افزایش اقتدار نیروی انتظامی برای انجام هرچه بهتر ماموریت های پیش رو است.
رحیم صفوی دو عامل شناخت فضای جغرافیایی و شناخت تهدیدات هیبریدی را موجب اقتدار ناجا عنوان کرد و افزود:شناخت و کسب اطلاعات کافی در مورد خصوصیات مکانی، جمعیتی، زیستی، نوع فعالیت های مردم در سطوح اقتصادی، فرهنگی، عاطفی و سیاسی را باعث اشراف اطلاعاتی مناسب برای پلیس در انجام هر چه بهتر ماموریت ها عنوان کرد.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی باید صفت شجاعت را در بین کارکنان تقویت کرده و این عامل بسیار مهمی در انجام موفقیت آمیز ماموریت ها می باشد.
این مقام ارشد نظامی با اشاره به درک مناسب از تغییر و تحولات اجتماعی در عصر حاضر بیان داشت:برای اینکه با فرزندانمان ارتباط خوبی برقرار کنیم باید افکار آن را به خوبی شناخته و با ویژگی های رفتاری آنان به خوبی آشنا باشیم.
وی اظهار داشت:اگر ما صادق باشیم و با رهبر و ملت مان صادقانه رفتار کنیم، خداوند به ما پیروزی عطا کرده و ما را بر دشمنانمان پیروز خواهد ساخت.
2098/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.