رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرج با مصدومان و خسارت دیدگان حادثه آتش سوزی بازارچه موقت پونه اعلام همدردی کردند و خواستار بررسی ابعاد حادثه شدند.

به گزارش ایلنا، در متن پیام رئیس و اعضای شورای شهری کرج خطاب به حادثه دیدگان بازارچه پونه، آمده است: «حادثه تلخ وقوع آتش سوزی در غرفه های بازارچه موقت پونه واقع در 45 متری گلشهری موجب تاسف و تألم خاطر گردید، ضمن اعلام همدردی با مصدومان و خسارت دیدگان این حادثه، امید است شهرداری کرج برای پیگیری امور درمانی عزیزان، اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد. 

از سازمان‌های مربوطه در شهرداری کرج انتظار می‌رود به منظور جلوگیری از وقوع حوادث مشابه و صیانت از جان و اموال همشهریان گرامی از رعایت اصول ایمنی در بازارچه‌های موقت و دایمی تحت پوشش، اطمینان حاصل کرده و مانع از تکرار چنین حوادث تلخی شوند که خسارت جانی و مالی به شهروندان را به همراه دارد.

 با آرزوی صحت و سلامتی برای مصدومان این حادثه، امید است اقدامات لازم برای بازگشایی بازارچه موقت پونه در فضایی مناسب تر و استاندارد در اسرع وقت صورت پذیرد تا دستفروشان عزیزی که برای ارتزاق حلال در غرفه‌های این بازارچه استقرار داشته‌اند، برای ادامه فعالیت‌های خود دچار مشکل نشوند. بررسی ابعاد دقیق این حادثه و ارائه گزارش جامع به شورای اسلامی شهر انتظارِ نمایندگان مردم از نهادهای اجرایی است.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.