به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز سه شنبه در نشست مشترک شورای معاونان و فرمانداران، افزود: کیفیت کارها را باید افزایش داد، چون شرایط متفاوت از گذشته است.
وی ادامه داد: کشور از ابتدای انقلاب تاکنون تجربه گذراندن شرایط سخت را دارد و گذر از این شرایط با هم افزایی و تعامل همگانی و بویژه پشتیبانی مردم محقق می شود.
نجفی گفت: اگر از مردم می خواهیم که صرفه جویی کنند، ابتدا این اقدام باید از خود استانداری و فرمانداری ها آغاز شود.
وی، ارائه تحلیل های منظم از وضعیت شهرستان ها، ارتباط موثر و مستمر با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، احزاب و گروه های سیاسی، خانواده های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم،حضور مناسب در رسانه های محلی و استانی را از جمله وظایف فرمانداران عنوان کرد.
استاندارالبرز تاکید کرد: در مواجهات عمومی و رسانه ای باید برای تقویت اقتدار، وحدت، روحیه امید و انسجام ملی تلاش شود.
وی، پاسخگویی به موقع به شبهات و القائات جریانات رسانه ای و بیان اقدامات انجام شده را از راهکارهای مقابله با سوءاستفاده دشمنان از فضای مجازی دانست.
استاندار البرز اضافه کرد:اگر میدان را در فضای مجازی و رسانه ای خالی کنیم فرصت سوء استفاده به مخالفان داده می شود.
وی با اشاره به نظارت فرمانداران بر عملکرد شهرداران و نحوه فعالیت مدیران کل دستگاه های اجرایی در شهرستان ها گفت: درخصوص انسجام مدیریتی استان همه باید ملزم به رعایت قانون باشند.
استاندار البرز افزود: در شرایط کنونی نیازمند اقتدار ارکان دولت با تقویت وحدت و انسجام ملی هستیم و باید شفافیت، سالم سازی و روان سازی؛ اصول دقت، سلامت و صداقت در فعالیت ها رعایت شود.
وی با اشاره به تشکیل میزخدمت در دستگاه های اجرایی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح با جدیت پیگیری شود تا سرگردانی مردم در ادارات کمتر شود وهمچنین رعایت بندهای حقوق شهروندی ازسوی فرمانداران ضروری است.
نجفی خاطرنشان کرد: بسیاری از مجامع بین المللی و کشورهای جهان با سیاست های ترامپ درخصوص خروج از برجام همراهی نکردند.
وی با اشاره به سخنان مهم رییس جمهوری در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید گفت: فرمانداران شهرستان ها مسئول اجرای موارد طرح شده از سوی دکتر روحانی در این نشست هستند.
8029/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.