علی رمضانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در کرج، افزود: به دبیرخانه پرسش مهر 18 رییس جمهوری، 4 میلیون و 962 هزار اثر توسط دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌های ایرانی و همچنین 266 اثر از 30 کشور ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه امروز دوشنبه کنگره پرسش مهر 18 رییس جمهوری با تجلیل از 180 برگزیده از استان های مختلف برگزار شد، اظهار داشت: 2 میلیون و 955 هزار اثر این پرسش را دانش‌آموزان خلق کردند.
وی بیان داشت: یک میلیون و 868 هزار اثر این پرسش مربوط به خانواده‌ها و 138 هزار اثر نیز متعلق به فرهنگیان بود که توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت و 180 اثر منتخب شناخته شد.
وی تصریح کرد: پرسش مهر رییس‌ جمهوری نشان از جایگاه رفیع نظام تعلیم و تربیت و نقش تاثیر گذار دانش‌آموزان، معلمان و مربیان در ساختن آینده ایران اسلامی دارد.
وی پرسش مهر رییس جمهوری را بهترین بستر برای توسعه فرهنگی و نهادینه کردن آداب، اخلاق، فضایل و مهارت‌های ارتباطی در نسل آینده دانست و اضافه کرد: چگونه باید در محیط مدرسه تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را تمرین کنیم، سوال هجدهمین دوره پرسش مهر رییس جمهوری ایران بود.
رمضانی با اشاره به اینکه در این مرحله نیز مخاطبان از این رخداد مهم فرهنگی استقبال کردند، گفت: علاقمندان در بخش ادبی، رسانه و فضای مجازی، آوایی، تجسمی، فیلم و نمایشنامه نویسی و تصویر آثارشان را تولید و ارائه دادند.
وی یاد آور شد: هر سال در کنگره ملی پرسش مهر رییس جمهوری که در تیرماه برگزار می شود از برگزیدگان در قالب یک اردوی 2 روز با لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل می آید.
2819/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.