به گزارش ایرنا، سید محمد بطحائی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از مراکز آزمون شانزدهمین دوره مسابقات علمی - کاربردی شاخه کاردانش کشور که به میزبانی البرز از امروز آغاز شده است، در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: با توجه به وضعیت اعتبارات نیاز به مشارکت دانش آموزان داریم.
وی خاطرنشان شد: کمبود نیروی انسانی برای مهر 97 در کلاس های درس در کشور نداریم و به لطف خدا دانش آموزان با نشاط و آرامش روز آغازین سال تحصیلی را جشن می گیرند.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش البرز، گفت: البرز مشکل دارترین استان در بخش فضای آموزشی است که برای تامین آن نیاز به مشارکت خیرین و افزایش اعتبارات دولتی است.
وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه سرانه فضای آموزشی در البرز حتی کمتر از استان سیستان و بلوچستان است، با بیان اینکه مسائل آموزش و پرورش البرز حاد است و برطرف شدن یا کاهش مشکلات آن نیاز به توجه دارد،خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات این البرز ناشی از مهاجرت پذیری و بخشی دیگر به دلیل اعتبارات است.
وی کمک به آموزش و پرورش البرز را در افزایش اعتبارات دولتی ضروری دانست و گفت:
برای کاهش بخشی از دغدغه ها در حوزه و آموزش و پرورش البرز تا مهر ماه 97 اعتبار تکمیل سه فضای آموزشی در این استان را در این سفر متعهد شدیم.
استان البرز 460 هزار دانش آموز و حدود 25 هزار معلم دارد.
2819/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.