فراز کمالوند روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بهترین بازیکن ها جذب اکسین البرز شدند و هدف ما این بوده که بازیکنانی وارد تیم شوند که تجربه کافی داشته باشند.
وی اضافه کرد: تا کنون 14 بازیکن به خدمت اکسین البرز گرفته شده اند و پیش بینی می شود که تا روز جمعه، 85 درصد تیم بسته شود.
کمالوند با بیان اینکه از وضعیت بازیکنان جذب شده به اکسین البرز، راضی هستیم خاطر نشان کرد: با هدف آماده سازی تیم، اردوی 10 روزه از روز جمعه 15 تیرماه در سرعین استان اردبیل برگزار می شود.
تیم فوتبال اکسین البرز، این روزها با تغییرات زیادی که در مدیریت و کادر آن ایجاد شده با بستن قرارداد با بازیکنان جدید، خود را برای بازی های فصل جدید آماده می کند.
در فصل گذشته اکسین البرز به سرمربی گری علی لطیفی، با 34 بازی، 13 برد، 12 مساوی، 9 باخت، 40 گل زده، 27 گل خورده و کسب 51 امتیاز، جایگاه نهم را در لیگ دسته یک کشور را کسب و از راه یابی به لیگ برتر بازمانده بود.
تیم فوتبال اکسین البرز این روزها، در پیخ و خم تغییرات که از مدیریت آن آغاز شده، با بستن تیم و کادر جدید در حال آماده شدن برای فصل جدید است تا بتواند قوی تر از گذشته وارد عرصه شده و این بار سد لیگ دسته یک را شکسته و راهی لیگ برتر شود.
برادران طاهری پور مدیریت پیشین اکسین البرز، مدیریت را واگذار و حمید حمزه‌لو مدیریت جدید این تیم را بر عهده گرفته است، این در حالی است در اولین گام از سوی مدیریت جدید اکسین، فراز کمالوند سرمربی فصل گذشته صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده است.
فراز کمالوند پیش از این موفق شده بود 3 تیم را دسته اول به لیگ برتری ببرد و می توان عملکرد این سرمربی را در گذشته موفقیت آمیز تلقی کرد.
کمالوند در اولین روزهای حضور خود در اکسین البرز، با بستن قراردادهایی با چند تن از بازیکنان جدید، به دنبال
بستن این تیم و آماده ساختن آن برای حضور قوی در فصل جدید است.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.